Li_lee_yang schreef:Wij hebben 4 maanden geklust. Maar we konden alleen in de weekenden dus we hebben ook gewoon op zondag herrie gemaakt. Dan inderdaad wel tussen 12 en 17.er moesten ook echt muren en tegels afgesloopt worden. Dus ja moet toch gebeuren. Als we een keer in de avond kwamen deden we geen herriedingen. Gelukkig hebben de buren nooit geklaagd en vonden ze het logisch.
Ik kan ook enkel in de weekenden en 's avonds hoor, maar hier in de buurt is dat echt niet geaccepteerd als je op Zondag aan de klus gaat. Maar het is denk ik ook maar net wat je gewend bent. Ik doe bijna alles zelf (en met hulp vrienden/familie) en maak dus wel 's avonds herrie maar dat was akkoord met mijn buurman.
Die nare situaties met buren lijkt me ook super naar, ik heb nog nooit echt in een woonwijk gewoond dus ik was bang voor allemaal van dat soort overlastsituaties, maar tot nu toe lijkt dat nog mee te vallen gelukkig. Mijn buurman is volgens mij niet super netjes, maar een prima vent verder, zet mijn container aan de weg en achter het huis en heeft geen problemen met mijn hond en is verder vooral druk met zijn vogels en volkstuintjes. Tussen de andere buren zit een breed pad dus daar kan ik volgens mij niet echt last van hebben.