Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen zou dan alles nog mee naar Antwerpen moeten, met trein/tram ruim anderhalf uur onderweg. Dat is niet echt te doen, want het ligt dan al een week bij m'n ouders in de vriezer. Hmm m'n ouders het pakket aansmeren en dan volgend weekend zelf wat meenemen om direct klaar te maken is dan denk wel nog te doen
_Prisca_ schreef:Damesssss
Kreeg net foldertje van C1000 binnen:
Ma&Di
Slagerstas:
500 gr shoarma
5 kip drumsticks
5 krokantsnitzels
5 speklappen
5 varkensfiletjes voor €10 euro! Die ga ik dus mooi even halen, hebben we voor bijna 8 dagen vlees! I like!
Mootje schreef:Ik zou dat juist nooit kopen. Geen van de vijf soorten vlees eet ik en heb geen goed gevoel bij dat vlees

Tiggs schreef:Minder vlees eten?
Het is je eigen keuze of je dit vlees wel of niet eet, maar zeggen dat je niet anders kunt vind ik eerlijk gezegd onzin.
tiwi1969 schreef:1 kipfilet in de nasi i.p.v. 1 per persoon, 250 gram gehakt in de pasta i.p.v. 500 gram.
Bij een gewone maaltijd neem ik 300 gram rauw vlees voor 3 personen, eerder was dat al snel een pond.
Tiggs schreef:Minder vlees eten?
Het is je eigen keuze of je dit vlees wel of niet eet, maar zeggen dat je niet anders kunt vind ik eerlijk gezegd onzin.
_Prisca_ schreef:Damesssss
Kreeg net foldertje van C1000 binnen:
Ma&Di
Slagerstas:
500 gr shoarma
5 kip drumsticks
5 krokantsnitzels
5 speklappen
5 varkensfiletjes voor €10 euro! Die ga ik dus mooi even halen, hebben we voor bijna 8 dagen vlees! I like!

)