Samsung Galaxy S III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 15:23

bloempie186 schreef:
Die van mij valt sinds een tijdje ineens uit... soms start hij zelf weer opnieuw op, maar soms blijft hij ook hangen in het beginscherm (het zwarte waarop staat welk type telefoon het betreft etc.) Dit blijft dan aan en uit knipperen..... Onwijs irritant! Kan er ook niet de vinger op leggen wanneer dit gebeurd... Lijkt random. Soms als ik ermee bezig ben, soms als ie in mn tas zit.. Iemand hier bekend mee?

Had ik ook. Zat een scheurtje naast mijn vergrendelknopje waardoor hij elke keer aan/uit ging omdat dat er tegenaan zat. Je kan m laten repareren door daar de behuizing te laten vervangen.

bloempie186

Re: Samsung Galaxy S III

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 15:33

Mag k vragen hoeveel dat kostte? Met de vergrendelknop bedoel je de aan/uit knop denk ik?? Merk dat die inderdaad ook niet best meer werkt...

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 15:37

Ligt eraan hoe en wat. Als je het bij de betere winkels laat doen ben je totaal 120 euro aan alle kosten kwijt. Koop je zelf de spullen en maak je het zelf kan je via internet wat kopen voor 40. Ik heb nu inmiddels de s5 omdat ik die 120 euro een beetje zonde vond voor een 'oude' telefoon.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 15:40

€120,- in verhouding met de waarde is veel geld ja. Een perfecte S3 met misschien wat accessoires zou 2e hands +- €125 - €140 max op mogen leveren.

Verkoop je hem via Marktplaats aan een inruildienst, krijg je er alsnog zo'n €100 voor.
http://elektronica-inruilservice.marktp ... -verkaufen

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 15:45

Vind €120,- ook een beetje zonde... wilde alleen heel graag overstappen op een SimOnly abonnement in januari wanneer mijn abonnement afloopt... Wilde van de dure abonnementskosten af...

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 15:55

Verkoop je het toestel en schaf je een Chinees toestel aan voor dat geld. Kan je rustig nog even mee vooruit.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 08:55

Hier mn s3 al een week kwijt.
Hij deed alles in slowmotion, fimpjes, muziek etc.
Filmpje van 5 sec duurde ineens 1 minuut zo raar!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 10:58

Mijn S3 mag mij niet meer denk ik :') Hij zet zichzelf ook regelmatig uit, loopt vast als ik aan het typen ben en reageert dan niet meer, en de wekker heeft vakantie genomen.. Heb het ding net een jaar.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 11:31

Altijd een fabrieksherstel proberen.

Shivatjuh01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 16:46

Mijne is weer eens enorm snel leeg! Dat vindt ik echt het enige nadeel aan dit toestel. Met vlagen red ik het nog geen halve dag meer.

En met opladen inderdaad ook al eens problemen gehad, maar dat was na een nieuwe oplader gelukkig verholpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 20:28

Gelukkig heb ik geen problemen met de batterij! Alhoewel het lijkt alsof het nu langer duurt voordat de telefoon opgeladen is. Gelukkig is ie na een nacht wel 100% opgeladen =)

Maar het enige wat echt vreselijk irritant is, is het feit dat het behoorlijk lang duurt voordat het scherm oplicht als ik hem wil ontgrendelen. Heeft iemand hier een tip voor? Las op de vorige pagina's over het terug zetten naar fabrieksinstellingen, is er ook nog een andere optie?