Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyisabelle schreef:Ik kan trouwens mijn nummer niet behouden omdat het langer dan 2 maanden duurt tot dat mijn abbo is afgelopen...
En ik heb echt een makkelijk nr nu...
ladyisabelle schreef:Ik zie niet waar je 250 en 350 bijleggen vandaan haalt.
Ik kan alleen maar vinden 290 en 310 bijleggen.
Rowdine schreef:Ik heb me eens verdiept in de 5 abbos maar vind het wel erg kostbaar hoor! met maximale maandelijkse kosten van 50 euro moet je 200 euro bij betalen en dan heb je eigenlijk niet eens veel belminuten.
Douraque schreef:Rowdine schreef:Ik heb me eens verdiept in de 5 abbos maar vind het wel erg kostbaar hoor! met maximale maandelijkse kosten van 50 euro moet je 200 euro bij betalen en dan heb je eigenlijk niet eens veel belminuten.
Daarom was die deal van Hi zo aantrekkelijk. Niets bijbetalen, 1e jaar 27.25 en 2e jaar 58euro.
ladyisabelle schreef:Caroline90 schreef:Hallo allemaal! Ik zit er sterk aan te denken om van HTC over te gaan op een iPhone, zit bij Vodafone en mag eind deze maand een nieuwe uitzoeken. heb maar 90 belminuten en 500 mb nodig omdat ik bijna constant op wifi zit. Bij dat abonnement moet ik nog 249 bijleggen voor de 4s, en 349 bij de 5. De 4s is trouwens dit weekend van 219 euro omhoog gegaan naar 249 terwijl ik had verwacht dat ie zou gaan zakken in prijs. Wat zouden jullie doen? 100 euro bijleggen voor de nieuwste? of toch voor de 4s gaan?
Ik had een gezien van 140 min en 500 mb, die is even duur als 90 min en 1000 mb.
En je hoeft 20 euro minder in te leggen.
ladyisabelle schreef:Ik zie niet waar je 250 en 350 bijleggen vandaan haalt.
Ik kan alleen maar vinden 290 en 310 bijleggen.
Rowdine schreef:Ik wil het liefst nu gewoon 300 betalen, en dan een goedkoop abbo? Ik vind dat nergens terug?
1 Gb internet, 200 of 300 belminuten en minimaal 200 smsjes.
WAAAAR?