Voor de glitter-spray fans onder ons, de kruidvat heeft ze deze week in goud en zilver voor €0,99.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donkerblauw schreef:xConnie schreef:Donkerblauw, de kussens zijn er in het rood, paars, zwart, bruin en blauw.
Aah, dank je wel!
Hopelijk krijgen ze niet alleen maar rode binnen, wil eigenlijk de blauwe of bruine hebben.
xConnie schreef:Ze krijgen ze binnen in een doos van 5 stuks, elke kleur 1! Je kunt vragen of ze er eentje voor je achter leggen voor de zekerheid.
marianna schreef:marjan1986 schreef:nee hoor je kan ze 't hele jaar door kopen bij de action. Ze zijn alleen giga snel uit verkocht. Ik Sla 't hele door party glitters in. Ze zijn er bijna altijd tenzij indd uitverkocht.
Ik werk namelijk voor de action, en op dit moment zit het niet in het assortiment. Komt wel weer.
Dinniej schreef:barbar schreef:Dan ben ik erg benieuwd op welke manier je het hebt gedaan en naar een foto.oh echt?
word hij met 4 dunner dan met 3?
ik vind mijn touw nu namenlijk niet bepaald dik (niet dikker dan een goedkoop halstertouw), en kan ook makkelijk een veiligheidsknoop maken (miss juist omdat het allemaal niet zo heel erg strak in elkaar zit, want ik kan me voorstellen dat als het wat strakker in elkaar zou zitten die knoop niet heel makkelijk gaat omdat dat zeiltouw best stug is.
hou het er maar op dat het allebij kan
Ik heb het met drie gewoon gedaan door de touwtjes over elkaar heen te leggen en dan de laatste door de lus (het scoobidoo principe) maar dan met 3 dus. En hoe hard je ook trekt, het past gewoon niet mooi in elkaar.
Met het touw met 4 kun je prima een veiligheidsknoop maken hoor, ik zal zo de post waarin ik dat laat zien even opzoeken.
Edit: Linkje naar de veiligheidsknoop.
barbar schreef:ja, door die foto leek het touw me wat dik en de knoop wat lomp.
ik ben niet zo goed in foto's maar probeer het wel uit te leggen.
ik heb het eigenlijk net zoals jij gedaan waarbij het in het begin erg lelijk werd omdat ik het nog niet helemaal door had.
toen ik er wat handiger in werd kreeg ik bij het aantrekken mooie driehoekjes die goed in erlkaar pasten.
wel moest ik om de 2 a3 knopen het touw een stukje draaien omdat er met drie touwtes knopen blijkbaar een draaing in het touw komt wat er trouwens erg leuk uit ziet.
Miepie77 schreef:En weer terug voor 50 euro aan kerstballen en boomversiersels (wit,champagne en zilver) gehaald incl verlichting, ben allleen heel briljant de haakjes vergeten, dus even kijken of ik die hier in de buurt ook kan krijgen.