Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_helga_ schreef:ik had een vraagje
heb je bij de action taartvormen met een hart? daar was ik wel benieuwt naar
En geen enkele medewerkster die er iets vanaf weet natuurlijk
Dus ben zonder canvaspapier weer weg moeten gaan 
)
Haha!
)
Tenminste, in Spijkenisse wel 

xXutopiaXx schreef:Oooooh.. Was gister ook nog geweest, wilde zo graag dat canvaspapier hebben om zelf op te printen, maar kon 't niet vindenEn geen enkele medewerkster die er iets vanaf weet natuurlijk
Dus ben zonder canvaspapier weer weg moeten gaan
Maar!! Ik had wel:
Beits, schuurpapier en een kwast (heb 2 schragen gekocht en die wil ik even netjes maken),
Lederdoekjes (kom er inmiddels in om, maar is altijd handig)
3 mooie theelichthouders van glas, lijkt net kristal!!
Toch die leuke kleine vaasjes die iedereen hier zo verschrikkelijk vindHaha!
Uierzalf, hondje heeft ontstoken ogen (nooit verwacht dat ze dat daar zouden hebben, was ook niet echt op zoek, maar liep er zo tegenaan!!)
Nieuw speeltje voor de hond, issie helemaal blij mee
Oja! En alvast 2 plastic bakjes voor op vakantie
xx_Irisje schreef:Ja, ik was altijd mn paardenzooi met wasmiddel van de action.
Die moet 'k hebben dan! Haha, gelukkig, heb 'k weer een reden om te zeuren om naar de Action te gaan
Haha! Bedankt!
xXutopiaXx schreef:xx_Irisje schreef:Ja, ik was altijd mn paardenzooi met wasmiddel van de action.
En welk wasmiddel gebruik je dan?! Ook nog iets wat je er vooraf op moet spuiten ofzo, voor de hardnekkige vlekken?!
En dat canvaspapier is volgens mij niet hetzelfde als transferpapier toch?! Maar misschien ligt 't idd wel daar
Nou heb ik gelijk weer zin om mn dekjes te wassen!!
Tot nu toe waren het allemaal mislukte pogingen
Haha! Alleen 't stof was eraf, maarja, dat heb je ook als je es door de regen rijd 
Kan ik het gelijk testen! Oranje fles en ossengalspul van Piek

)
Heb nog Venco drop meegenomen, krijtjes
En kitkat en twix 
Maar die oranje fles wel, ruikt nog lekker ook zeg!! Zit nu een dekje in de was
Had nog soort van oxy poeder spul voor vlekken meegenomen en een spuitbus voor vlekken in de wat ruwere textielen, zoals autobekleding enz.. Zit ook op dat dekje wat nu in de was zit.. Dus ben benieuwd
Poeder vind 'k altijd beetje eng, heb ooit gehoord dat dat zou irriteren op de huid van je paard, dus dat durf 'k niet echt te gebruiken voor dekjes 
Werkt hier prima.
En ik moet wat fotolijstjes hebben
Ik ben ook begonnen aan de foto muur hier