ze kunnen dan beweren zo goedkoop te zijn, al dat gedoe hoef ik er echt niet bij!
wij hebben ook een dubbele meter, en inderdaad nieuwbouwhuis dus alles zat hier al in
erg handig!
zeker een gaaf huis CenG!!!! heel leuk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Naath86 schreef:Daar moet je dus mee oppassen Destino. Dat hebben wij met de NEM gehad. Ze zouden ons wel "informatie" opsturen. Toen we "de informatie" thuis kregen stond er in dat we in principe gewoon klant waren geworden, tenzij we het binnen 7 werkdagen via een aangetekende brief zouden annuleren!!
Nou valt het bij jullie mee, want je kan nog nergens op worden aangesloten, maar wel opletten hoor! Voor je het weet ben je ineens klant!
, dat zeiden ze ook aan de telefoon bij eneco. 'We kunnen u informatie opsturen, maar dan bent u in principe klant en heeft u 7 dagen om het te annuleren.'

Of doet de NEM dat ook? 

En zo kan je toch nog de tuin in voordat je door het huis moet lopen!

manzano schreef:Ja zal ook wel. Wij zitten sowieso vast aan Eneco voor de verwarming, dus de rest daar ook maar bij gedaan........

Irritante lui.. Zitten nu bij woonenergie.. Vind alleen hun verbruiksschatting heel vreemd.. Ze pakken niet gewoon het verbruik van het voorgaande jaar..
MoniqueT schreef:Ben er ook ooit ingeluisd door NEM. En nu er nog van afkomen!
Ik kreeg nog 2 weken respijt. In die 2 weken heb ik NEM zo'n 3x per dag gebeld en uiteindelijk is het gelukt om me aan te sluiten maar mensen wat een tenenkrommende ervaring was dat zeg....