Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik vind het ook echt leuk als de binnenkant anders van kleur is dan de rest.pajidin schreef:Waar zit de WoonXL dan? Als ik google kom ik op een website die niet in gebruik is...
Pullaar, ben erg benieuwd naar jou kast! Waar heb jij de jouwe gescoord?
Bloemisten zijn altijd erg gevaarlijk![]()
.
. Een aantal bij een garageverkoop van de nonnetjes in Tilburg, en een aantal bij de kringloop in Goirle. Kei leuk, ben helemaal blij
.
.
ivm kerst en zo.
(afgezien van een jaartje op kamers). Het is een arbeiderswoning uit de jaren 20/30, met drie slaapkamers, badkamer (bg) ruime woonkamer (met hoge plafonds van 3.10m) open keuken, en een bescheiden tuin. Ik heb het voor een prikkie kunnen kopen. Dat was natuurlijk niet voor niets, het was namelijk verschrikkelijk uitgeleefd
. Het volledige huis moest compleet gestript, alles maar dan ook werkelijk álles moest worden vervangen, isolatie, electra, riolering, (een deel van) de vloeren, plafonds, badkamer, keuken en last but not least moest er CV worden aangelegd want die zat er niet in. Kort gezegd stonden er op een gegeven moment alleen nog maar muren.
. Inmiddels zijn we ruim een jaar verder en schiet het al aardig op. Ik hoop dat ik er in januari in kan. Volgende week wordt de nieuwe voordeur geplaatst en de maandag erop het nieuwe glas. De bovenverdieping is al zo goed als af, daar is zelfs al behangen en geschilderd
. Ik worstel nog altijd met het plaatsen van foto's op bokt, dus misschien dat iemand de bovenstaande foto's zichtbaar kan maken? Ik ga nog even proberen om foto's van de bouw zelf te uppen

Ik heb daar een grote bufetkast gekocht namelijk en was daar stuk goedkoper
pajidin schreef:Ik heb zo'n gave kast gezien op internet!!!
HEBBEN!!!!!![]()
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7TMBKIC7.jpg
Nu eerst sparen, want ik wil ook nog nieuwe stoelen en eettafel....![]()