Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Probleem opgelost, pfjieuw
.
. 
.

ecyoj schreef:ik pluk ze altijd van me hyves af. dan zijn ze op goed formaat
lillytjuh schreef:op photobucket zetten en dan hier de link plaatsen.
haha: kheb gewoon geen talent voor dit soort dingen geloof ik zal dr nog eens naar kijken als ik meer tijd heb. 
! Ik ga die site nu eens bestuderen. Vind het wel leuk om af en toe eens het een en ander op te knappen. Wat speciale verftechnieken maakt het vast nog leuker. Ben benieuwd hoe je kastje wordt!
Voor het raam heb ik brede luxaflex van 5 cm, erg leuk maar geen foto van.

):
_Michelle_ schreef:Rinkse, wat gaaaf gedaan! Ik ga die site nu eens bestuderen. Vind het wel leuk om af en toe eens het een en ander op te knappen. Wat speciale verftechnieken maakt het vast nog leuker. Ben benieuwd hoe je kastje wordt!
Dit is overigens mijn woonkamerVoor het raam heb ik brede luxaflex van 5 cm, erg leuk maar geen foto van.

Het paars heb ik vrij laat besloten om erbij te doen. Vond paars wel altijd al leuk maar wilde het eerst grijs/wit houden. Toen ik spullen ging kopen zag ik toch weer leuke dingen in het paars dus dat eraan toegevoegd omdat ik het anders toch wel erg grijs/wit vond (kan wel erg mooi zijn hoor
) Mijn slaapkamer heb ik wit met taupe, ook mooi!
.
. Wel allemaal oud, maar het staat hier zoooooo vol, hihihi. Allemaal projectjes. Ik wou dat ik zo'n nette woonkamer had
.