Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fading schreef:zonnebloem18 Wij hebben echt een heeeeel groot raam, hele lichte woonkamer, heel fijn vind ik dat! Mooi TV meubel hoor, is dat een BESTA? die hebben wij ook, maar dan gewoon wit. Ik zou er geen houten blad meer op doen!
DubbelDun schreef:@liekec: in een lange smalle ruimte wordt meestal juist gewerkt om de ruimte minder lang/smal te maken maar visueel breder. In jouw geval versterkt de legrichting van de vloerbedekking én het hout op de muren elkaar tot lang en smal.
Ik vrees dat een donkere stang in de lengte dit effect nog zal verhogen.
Als dat je uitgangspunt is prima natuurlijk
Zonnebloem92 schreef:Ik overweeg om de kozijnen binnen donker te verven (antraciet) en dan ook donkere shutters. Mijn man wil dan ook de vensterbanken vernieuwen voor donkere exemplaren (ze zijn nu wit) maar ik denk dat dit echt te donker wordt.
Wat denken jullie?
Fading schreef:Dankjewel allemaal. Ben er ook heeel blij mee! Wij hadden onze muur eerst wit, maar wij zijn heel blij dat we hem toch blauw hebben durven maken, was wel spannend haha!
Hier even een before and after foto!
[ [url=m/BTvX84.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Lorette_ Oh, wat een leuk kastje zo met die deco, vind die roze kleur ook errug leuk
Margoooo Helaas, weet ik niet meer waar dat krukje vandaan komt.. Maar wellicht heeft de Xenos of Kwantum iets wat er op lijkt.![]()
![]()
zonnebloem18 Wij hebben echt een heeeeel groot raam, hele lichte woonkamer, heel fijn vind ik dat! Mooi TV meubel hoor, is dat een BESTA? die hebben wij ook, maar dan gewoon wit. Ik zou er geen houten blad meer op doen!