Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 19:37

Benthe schreef:
Tips gevraagd voor onze gang!
Dat hoopje zwart, wat je links op de foto ziet liggen op het richeltje, zijn de handschoenen. Ik zoek daarvoor een mooie, nette plek zodat het richeltje leeg blijft. Bovenop de kapstok zou kunnen in bakken, maar dat is te hoog voor dagelijks gebruik. Iemand een leuk, creatief idee waar ik zelf nog niet opgekomen ben?

[ [url=m/aIwVB5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uIBdEM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Een ophangbare krantenbak? Je hebt ze volgens mij wel van dat net-achtige spul :)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 19:39

Kimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 19:43

Benthe schreef:
Dat hoopje zwart, wat je links op de foto ziet liggen op het richeltje, zijn de handschoenen. Ik zoek daarvoor een mooie, nette plek zodat het richeltje leeg blijft. Bovenop de kapstok zou kunnen in bakken, maar dat is te hoog voor dagelijks gebruik. Iemand een leuk, creatief idee waar ik zelf nog niet opgekomen ben?

Zoals Dubbeldun zegt, een plank boven de kapstok. En dan kun je daar eventueel een mooie mand ect opzetten en daar alle spullen indoen, ziet het er gelijk een stuk opgeruimder uit.

MarjanB

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 19:58

Haha Janine bedoelde idd de site :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 20:02

MarjanB schreef:
Haha Janine bedoelde idd de site :)

Dit past me wel wat beter dan Juniqe, ook een hele leuke site.. Maar iets te veel statement pieces, en dat vind ik in mijn woonkamer niet heel erg goed passen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 20:16

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 22:01

Benthe schreef:

Bakken strak onder het richeltje hangen? (ik zie dat er onder de richel nog een plank loopt, daar kun je mooi van die (platte) schuifjes op maken en dan van die platte haakjes op de bakken/manden/kistjes/ Zelfde systeem waarmee hoofdborden vaak aan het bed worden bevestigd..

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 22:03

@benthe: Of wat deco op het plankje zetten, en een ronde mand op het krukje en daar dan handschoenen ed in doen. Of nog even 2weken volhouden, kan je de handschoenen voor een halfjaar compleet opruimen :+

yvje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 10:12

dems75 schreef:
beter zo met die witte voegen. Zou indd de bovenkant van de muren wel een kleurtje geven indd :)

Wij moeten nog steeds een spatwand in de keuken...vandaag wezen kijken bij de het tegelboertje in het dorp en meteen verliefd geworden op (schreeuwend dure) handgebakken tegeltjes...Yay or Nay???
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]

De echte kleur is zoals de onderste foto. Vond de warme beige/zandtinten mooi bij het hout en de keuken staan en het koele grijsblauw mooi bij de muur...

Oh die tegeltjes!!!!
Ik wil ook zulke tegeltjes als achterwand in mijn keuken. En misschien zelfs ook wel deels in de badkamer verwerken.
Voordeel is dat je deze tegels nauwelijks moet voegen omdat ze heel dicht tegen elkaar aan geplakt moeten worden. Daardoor zijn ze extra geschikt in keuken en badkamer.
Deze zijn handgemaakt zeg je.. waar heb je ze van? Ze zijn wel schreeuwend duur hè zulke tegeltjes.

mirim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 10:53

Wij hadden in ons vorige huis exact dezelfde tegeltjes in de keuken.
Ze zijn wel mooi, maar ik vond ze te veel glimmen eerlijk gezegd.
Zeker bij hout vond ik het tegenvallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 11:02

Pff ik kan jullie amper bijhouden.
Wie heeft toevallig gisteren VT wonen gezien? Ik krijg echt jeuk van zo'n vrouw die alles alleen maar wit wilt, dan denk ik echt 'wat voor saaie doos ben jij dan?' :') E die man houdt van donkere warme kleuren, dan denk ik bijna, hoe kun je zover uit elkaar staan qua smaak? Heb je dan wel een leuke relatie? :')

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 11:10

yvje86 schreef:
Ik wil ook zulke tegeltjes als achterwand in mijn keuken. En misschien zelfs ook wel deels in de badkamer verwerken.
Voordeel is dat je deze tegels nauwelijks moet voegen omdat ze heel dicht tegen elkaar aan geplakt moeten worden. Daardoor zijn ze extra geschikt in keuken en badkamer.

Doordat ze haast niet gevoegd worden (of juist heel moeilijk góed zijn te voegen) loop je -zeker in een badkamer- eerder de kans dat er water achter gaat komen en de boel gaat rotten/schimmelen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 11:28

Daarom ben ik nu weer aan het twijfelen over hele grote tegels voor in de douche.. dus nog steeds een voeg ( -O- ) maar wel minder omdat de tegels gewoon groot zijn :j

karijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 11:56

Joolien schreef:
Wie heeft toevallig gisteren VT wonen gezien? Ik krijg echt jeuk van zo'n vrouw die alles alleen maar wit wilt, dan denk ik echt 'wat voor saaie doos ben jij dan?' :') E die man houdt van donkere warme kleuren, dan denk ik bijna, hoe kun je zover uit elkaar staan qua smaak? Heb je dan wel een leuke relatie? :')

Hahahaha. Mijn man en ik zijn het ook niet vaak eens over ons interieur en wat wij willen. Vooral met betrekking tot de tuin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:09

karijn schreef:
Joolien schreef:

Hahahaha. Mijn man en ik zijn het ook niet vaak eens over ons interieur en wat wij willen. Vooral met betrekking tot de tuin.

Lastig lijkt me dat zeg! Is jullie tuin dan ook heel kaal omdat jullie niet kunnen kiezen? :P
Gelukkig hier wel dezelfde smaak :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:12

Even een update over de KitchenWalls waar ik een paar weken terug een bericht over heb geplaatst. Ik heb uiteindelijk na mijn berichtje hier een mail gestuurd en zij konden een achterwand op maat maken. Gisteren hebben we hem opgeplakt en dit is het resultaat :D

Afbeelding

Super blij mee, heel makkelijk te bevestigen (alleen glad krijgen is even een dingetje) en je hebt een volledig nieuw ogende keuken voor 100 euro *\o/*

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:30

Heel gaaf Mereltje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:34

Idd heel mooi! Dat okergeel is ook gaaf!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:49

Super cool mereltje! Moet de miur nog ergens aan voldoen voor t opplakken?

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 12:52

MarjanB schreef:
Super cool mereltje! Moet de miur nog ergens aan voldoen voor t opplakken?

Volgens mij kan het overal overheen, hij zit hier over roestvrijstaal heen. We hebben de muur eerst wel even schoon- en weer drooggemaakt.
Mooiste resultaat heb je denk ik wel met een gladde muur, het pvc is behoorlijk dun, dus denk dat je tegeltjes eronder gaat zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:08

Ik vind het okergele echt heel erg gaaf! De tegeltjes is niet mijn smaak maar het past er super mooi bij!

Hier beginnen ze vanavond met de eerste tegels zetten... Zaterdag moet het af zijn. Vind het maar spannend haha

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:14

D'r is een actie bij de Ikea duiven voor t laminaat :') handig zon lease bak (blij dat ik voor een station heb gekozen)

Afbeelding
Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:25

Zo, je kunt aan de bak :D

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:35

Janine1990 schreef:
Zijn Chip en Joanna ook leuk? Ik begrijp dat de Bouwbroers voorlopig niet meer op de buis komen, seizoen zal wel afgelopen zijn.

Zoooo veel leuker. En betere styling.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 15:44

Mooie tegeltjes en ik vind dat geel echt heel gaaf erbij zeg! <3

Haha, dat met laminaat in de auto heb ik ook eens gedaan in de station van mijn moeder, en toen zakte de auto bijna door zn vering := Kon niet harder dan 30 km/h rijden, haha.