Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) DuoPenotti schreef:En toch wil niet iedereen dat.
Mijn schoonzusje wil echt niet in het buitengebied wonen.
Daar is ze wel opgegroeid maar wil het zelf niet.
Overal ver van af, bij alles de auto moeten pakken.
Die wil echt niet wonen waar wij wonen bijvoorbeeld.
En ja valt ook wat voor te zeggen....

Kriel schreef:Mandarijn schreef:Fantastischzoiets is echt m'n droomhuis, de bank zal er wel anders over denken helaas.
Ik vind het nog niet eens zo gek geprijsd.
Maar ik gok dat er flink overboden gaat worden.
Zal wel fiks op overboden worden ook inderdaad. 
Marjolein schreef:Ik vraag me bij die in ravenswoude af waarom het volledig gerenoveerd is en er dan nog een asbest en ouderdomsclausule in zit. Daarnaast is het nog steeds energielabel C. Ik vermoed dat het dak niet geïsoleerd is en daar het asbest zit. Maar goed als je niets meer aan het huis wil doen is het wel af en kan je er zo in.
DuoPenotti schreef:Marjolein schreef:Ik vraag me bij die in ravenswoude af waarom het volledig gerenoveerd is en er dan nog een asbest en ouderdomsclausule in zit. Daarnaast is het nog steeds energielabel C. Ik vermoed dat het dak niet geïsoleerd is en daar het asbest zit. Maar goed als je niets meer aan het huis wil doen is het wel af en kan je er zo in.
Het dak is na geisoleerd staat er.
Dat ga je toch niet doen bij een asbest dakbeschot?
Maar bij een oud huis kan het echt in van alles zitten.
Bijvoorbeeld de rioolbuizen in het huis.
.Konstantine schreef:Ik vind het een beetje zwart-wit, maar daar kan een likje verf veel voor doen
Gave vloer wel, in die Hongaarse punt.
Die tweede badkamer is wel vrij teleurstellend na al die foto's van strakke moderne vertrekken.
Konstantine schreef:Ik vind het een beetje zwart-wit, maar daar kan een likje verf veel voor doen
Gave vloer wel, in die Hongaarse punt.
Die tweede badkamer is wel vrij teleurstellend na al die foto's van strakke moderne vertrekken.