Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 21:23

@JenniferU: Gefeliciteerd met de verkoop!

Ik ben ook wel benieuwd naar de besproken woning in t Funda topic.

@fohadie; eventueel een eenmalige hogere bijdrage, maar ook ‘accepteren’ dat het niet tot het oorspronkelijke bedrag aan gevuld gaat worden, is dat een optie?

@XIrlijn; we wonen er wel. Maar het is echt niet comfortabel :')

JustMe8484

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-26 22:19

Goh, dachten wij alles gehad te hebben na een bankgarantie die niet op tijd gesteld was, een extra bedrag te moeten betalen aan het hypotheekadvies kantoor omdat onze adviseur een eigen bedrijf begon en we mee zijn gegaan (netjes opgelost door hem overigens) en dat na eerst met een ander huis bezig te zijn geweest wat een bijzonder verhaal opzich was. Krijg ik gisteren telefoon dat de overdracht niet door kan gaan omdat de notaris een hersenbloeding heeft gehad. Uiteraard voor meneer het aller ergste hoor. Maar kan er niks gewoon normaal gaan? Al met al is de overdracht nu een paar dagen eerder dus alleen maar fijn. Maar ik geloof pas dat alles goed komt als we er echt wonen...

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-26 08:09

Tjee wat een gedoe

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 13:23

JustMe8484 schreef:
Goh, dachten wij alles gehad te hebben na een bankgarantie die niet op tijd gesteld was, een extra bedrag te moeten betalen aan het hypotheekadvies kantoor omdat onze adviseur een eigen bedrijf begon en we mee zijn gegaan (netjes opgelost door hem overigens) en dat na eerst met een ander huis bezig te zijn geweest wat een bijzonder verhaal opzich was. Krijg ik gisteren telefoon dat de overdracht niet door kan gaan omdat de notaris een hersenbloeding heeft gehad. Uiteraard voor meneer het aller ergste hoor. Maar kan er niks gewoon normaal gaan? Al met al is de overdracht nu een paar dagen eerder dus alleen maar fijn. Maar ik geloof pas dat alles goed komt als we er echt wonen...

Oef, dat zit dus ehct niet mee....

Ik ben sinds woensdag van mijn huis af, ehct en helemaal, overdracht is geweest. *\o/*
Al ga ik mjin superfijne huisje waar ik heel fjin gewoont heb ook wel beetje missen al heb ik super huis en paarden in de tuin er voor terug 600 m van het bos.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 18:20

Gefeliciteerd, wat fijn!

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 18:35

Sjolvir dat klinkt als een heerlijke nieuwe plek.
Fijn dat de overdracht van je oude huisje geweest is. Lekker hoor!

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-26 23:07

roxiie schreef:
@JenniferU: Gefeliciteerd met de verkoop!

Ik ben ook wel benieuwd naar de besproken woning in t Funda topic.

@fohadie; eventueel een eenmalige hogere bijdrage, maar ook ‘accepteren’ dat het niet tot het oorspronkelijke bedrag aan gevuld gaat worden, is dat een optie?

@XIrlijn; we wonen er wel. Maar het is echt niet comfortabel :')

Staat gewoon tussen de commetaren,ik vermoed alleen dat de woning niet meer oneline terug te vinden is...hij is een jaar geleden verkocht. Ging onder ander dat de woning gedateerd was...nu waren mijn ouders de 90 gepasseerd en hadden ze vond ik voor hun doen nog best een moderne smaak,de woning is in 1990 gebouwd, dus was niet zo gek oud...Maar hij was niet de strakke wit grijze woning waar mensen voor vallen.Wel gekocht door een jong koppel,die er nog aan verbouwd hebben.