Hier wel weer wat zorgen minder om het paard, ze heeft nu enkele dagen ons eigen hooi gekregen en we hebben haar niet meer horen hoesten, toeval of niet.. Dat zullen we nooit zeker weten, maar mijn onderbuik gevoel zegt van wel, hoe dan ook blij toe dat het beter gaat.
Meteen de staleigenaar even gesproken over hoe verder en als.. we gaan sowieso haar bodembedekking veranderen voor de zekerheid, en als ik het idee heb dat dit hooi toch ook echt werkt en het beter gaat na langere "proefperiode" is staleigenaar bereid dit hooi voor mijn paard in te kopen zonder dat ik extra kosten heb. Onze leverancier is gelukkig ook goedkoper dan haar huidige, dus daar hebben we net toevallig geluk mee, maar vooral dat ze überhaupt de moeite en aanpassing wil doen is natuurlijk fantastisch. Vond het moeilijk om het gesprek aan te gaan omdat we soms wel wisselende ideeën hebben over bepaalde dingen, merkte ook dat de stress er van dieper zat dan verwacht, ook omdat ik echt wel andere ervaringen heb gehad op andere stallen, maar ze wou gelukkig heel graag meedenken en indien noodzakelijk dingen aanpassen, dus dat is een hele opluchting.