Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kohtje

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 19:49

Ik vond het ook een hele mooie bank maar ik vind hem dus vreselijk zitten.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 19:50

Welke kohtje?

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:09

Ik moet zeggen je hebt een goede smaak Dems.Ik vind die bank ook erg mooi.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 20:55

Er staat zo iets bij Leen Bakker . Mij te zacht en te laag.

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:32

Oh die tweede is praaaaachtig. Ik hou van cognac leer! Ik heb een cognac leren laarzen fetish. :')
Maar die prijs... Auw!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 08:22

Grappig hoe smaken verschillen. Cognac, brrrt. Ik vind het zo ouwelijk. Maar goed, ik ben dan ook van veel wit en grijs, stof, beton en ruw hout, niet van leer :)

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 09:36

Ik wil straks een chesterfield bank, daar griezelen denk ik een heleboel mensen van maar ik vind het prachtig. Liefst in cognac of blauw.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:15

*googlet chesterfield*

Oh jasses inderdaad! Maar goed, als jij er blij mee bent :D

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:19

_Marinke_ schreef:
Mijn ouders hebben het ook maar dat van hun is geen ikea kwaliteit en dat houd zich nu al 15 jaar heel erg goed! :j

Ik heb geen idee hoe het bij ikea keukens zit maar botenlak maakt het sowieso wel onverwoestbaar denk ik. :P

Mijn ouders hebben een ikea keuken met houten blad (van ikea) en hebben dit behandeld met botenlak en is inderdaad onverwoestbaar. :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 11:24

Dems, mooi moodboard op Pinterest. Zitten mooie dingen tussen, maar het is niet helemaal mijn stijltje. Ik ben toch meer van de steriele witte woonkamer ;)

Maar ik ga wel even het idee jatten om via pinteres een moodboard te maken!

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 14:32

Dems haar moodboard is wel waar ik van houd, leuk! :D

Ik heb zojuist een tafel besteld bij het bedrijf vaar Bokker Sabine werkt. Wordt op maat gemaakt, voor mooie prijs. Ben heel benieuwd! Als hij klaar is zal ik uiteraard een fototje maken.

Van de gordijnen die ik zoek zijn er nog 20 op voorraad in IKEA Utrecht. Dat is ruim een uur rijden voor mij... Nu zit ik te dubben of ik dat ga doen voor een stel gordijnen...
Komt één voor jullie toevallig binnenkort nog in IKEA Utrecht? :')

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 15:00

Kan IKEA utrecht het niet opsturen naar een ander filiaal of doen ze dat niet? Ze zijn er wel, dat is natuurlijk wel een pluspunt. Als je ze echt graag wil hebben, zou ik dat uurtje rijden er wel voor over hebben. Want op het moment dat ze helemaal uitverkocht zijn, komen ze waarschijnlijk niet meer terug en zou je zo nooit meer kunnen kopen. Het is niet aan de andere kant van de wereld...

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 15:38

Thesserd schreef:

Ik heb zojuist een tafel besteld bij het bedrijf vaar Bokker Sabine werkt. Wordt op maat gemaakt, voor mooie prijs. Ben heel benieuwd! Als hij klaar is zal ik uiteraard een fototje maken.

Van de gordijnen die ik zoek zijn er nog 20 op voorraad in IKEA Utrecht. Dat is ruim een uur rijden voor mij... Nu zit ik te dubben of ik dat ga doen voor een stel gordijnen...

Heb je geen familie/vrienden/iets wat je nog graag wilt zien of doen in Utrecht? Maak je er komend weekend gewoon een leuke dag van. Dan wel even Utrecht bellen of ze ze voor je apart willen leggen!

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 15:44

Ik zou Ikea bellen en als ze niet opsturen gewoon even op en neer rijden, een uur valt wel mee toch? Zeker als je die twee uur afzet tegen de vele uren die je van je mooie gordijnen kunt genieten. :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:10

Opsturen naar ander filiaal doen ze inderdaad niet, en bezorgen thuis ook niet helaas :Y)

Vriendin van mij woont er op kamers, maar heeft daar nooit een auto. Dus dat was ook geen (makkelijke) optie. Denk dat ik er gewoon heen ga komend weekend :j Wel goed idee om ze te bellen of ze het klaar willen leggen ja.

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:17

Als je weinig bergruimte hebt wordt je leefruimte vanzelf kleiner :Y)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:21

@ Thesserd (en Sabine): wat is de webshop waar je besteld hebt? Wij zoeken ook een nieuwe steigerhouten tafel en staan op het punt om er eentje te kopen ergens, maar vergelijkingsmateriaal is erg welkom :D

Onze huidige tafel komt van http://www.xsteigerhout.nl/. Een soort Ikea, want je moet nog zelf schuren, lakken, lijmen en in elkaar zetten. In ruil daarvoor kost de tafel dan ook erg weinig. Die van ons past nu niet meer bij onze wensen dus die gaat naar vrienden toe. Maar wel een erg leuke plek om voor weinig geld leuke doe-het-zelf-tafels te kopen.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 16:30

Szan schreef:
@ Thesserd (en Sabine): wat is de webshop waar je besteld hebt? Wij zoeken ook een nieuwe steigerhouten tafel en staan op het punt om er eentje te kopen ergens, maar vergelijkingsmateriaal is erg welkom :D

Onze huidige tafel komt van http://www.xsteigerhout.nl/. Een soort Ikea, want je moet nog zelf schuren, lakken, lijmen en in elkaar zetten. In ruil daarvoor kost de tafel dan ook erg weinig. Die van ons past nu niet meer bij onze wensen dus die gaat naar vrienden toe. Maar wel een erg leuke plek om voor weinig geld leuke doe-het-zelf-tafels te kopen.

Wat een fantastische site :D Niet zelf zagen is al heel wat! Ik ben verliefd...

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 17:06

Ik doe wel even een PB, geen idee of ze dat openbaar op Bokt wil namelijk, waar ze werkt... :P

Smudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 17:10

kohtje schreef:
Ik wil straks een chesterfield bank, daar griezelen denk ik een heleboel mensen van maar ik vind het prachtig. Liefst in cognac of blauw.

Ik heb mijn Chesterfield met heel veel pijn in mijn hart vandaag weg gedaan.
Het is de allermooiste bank, maar hij zit gewoon niet lekker terwijl het een echte is en we hem uit Engeland hebben geimporteerd.

De leuning moet hard gevuld zijn anders komen de "chesterfield" rasters niet uit en dat vinden wij dus niet fijn zitten.

We hebben nu een stoffen bank met veel kussens gekocht, geen verkeerde bank maar bij lange na niet zo mooi als mijn Chesterfield.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 17:22

Ik wil ook zo graag een chesterfield. Maar helaas is de maat die wij willen niet leuk qua prijs en gebruikt niet te vinden
(Minimaal 1, 80 tussen de leuningen in)

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 17:30

Wat een gave site Szan! Die heb ik even bewaard :D

Ik vind een Chesterfield op zich best gaaf, mits het past bij de rest van het interieur. Het is alleen totaal niet mijn stijl dus zo'n ding zal nooit bij mij thuis komen te staan.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 18:25

Thesserd schreef:

oliebol,ik was er gisteren!
Kom er denk ik over 2 weken weer?

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 19:34

benangelique schreef:
Thesserd schreef:

oliebol,ik was er gisteren!
Kom er denk ik over 2 weken weer?

Ooh echt? Hmm ik zal even bellen morgen naar IKEA of ze wat achter kunnen houden :D en voor hoe lang dat kan.
En waar woon jij zelf? Of kan je t dan op de post doen? Of misschien is PBen handiger haha.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:07

Thesserd schreef:

-O- ik was er vanochtend. Je was net te laat