, ai dat eet ik niet
Hmm dan ga ik eens op zoektocht
, moet lukken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, ai dat eet ik niet
, moet lukken
lekker luchtig en goed van smaak. Grootste nadeel van de broodbakmachine vind ik de vorm van de sneetjes, erg groot ivm een brood uit broodvorm, en het gat wat erin zit door de deeghaken. Verder wordt de korst wat dikker en droger omdat een broodbakmachine langzaam warm wordt terwijl je een brood normaal gesproken direct in een hete oven zet waardoor je de korst als het ware dicht schroeit zodat ie niet meer kan uitdrogen. Maar verder vind ik het prima te eten
ben best blij met m'n machine. Zou em alleen vaker mogen gebruiken, er staat nu een groot werkloos apparaat ruimte in te nemen op mijn aanrecht haha
Lekker bezuinigen maar niet heus) dus eerst maar eens zien dat we dat op gaan maken.
).
Orangina, soep, de pie, sultanta, skyr? En die biologische muesli heb ik gekocht. Gewoon om eens wat andere dingen te eten.
Sannanasje schreef:Goed bezig Lente!
Ik heb gisteren de sleutel van mijn huurhuisje ingeleverd. We zijn gaan samenwonen. Huppa, bezuiniging van bijna 800 euro in de maand aan vaste lasten
dat zijn pas bezuinigingen!
xFioon schreef:Ik heb trpuwens vorige week ook die valess via scoupy gehaald, maar eet nooit vegetarisch
Iemand tips hoe ik ze het beste kan bereiden? En gewoon toevoegen in een gerecht waar ik normaal kip in zou doen oid?
Keet schreef:Sannanasje, zijn belastingen gaan wel omhoog omdat je erbij gaat wonen