Konstantine schreef:56k, daar zou ik als verkoper alleen maar van dromenWat een geld.
Nou zeg dat. Die zullen wel een fles bubbels opentrekken
Jammer voor jullie Wendy, hopelijk volgende keer meer geluk. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doubtless schreef:Spannend Wendy!
Ik heb vanochtend een briefje in de bus gedaan, bij een huis dat wat mij betreft op de perfecte locatie staat. De eigenaar is recent overleden, dus we hebben echt getwijfeld of we dit wel moesten doen. Misschien vinden de nabestaanden het wel hondsbrutaal. We gaan zien of het iets oplevert...
xIrlijn schreef:Een poosje geleden heb ik hier ook meegekletst, maar na een heleboel (stressvolle) bezichtigingen en biedingen die op niks uitliepen ben ik overgegaan op meelezen. Maar nu is mijn bod geaccepteerdDe zoektocht naar een starterswoning heeft uiteindelijk 9 maanden geduurd, waarvan de laatste 4 maanden vrijwel elke twee weken een bezichtiging.
Dus voor iedereen die zoekende is: hou vol, het kan.
Hier begint nu het geregel met de hypotheek, taxatie en notaris. Heel blij dat mijn aankoopmakelaar daarbij helpt.
XWendy, succes met het bepalen van jullie bod!
Doubtless schreef:Nou Kriel, dat stelt me wel wat gerust. Ik heb de brief heel begripvol ingestoken, maar ja het moet wel goed vallen. De erfgenamen zijn (schijnbaar) zussen/broers van 80+. Dus ik hoop dat die helemaal geen zin hebben in een makelaar. We zullen eens zien...
moonsparkle schreef:Er staan bij ons nu 15 bezichtigingen gepland en nog mensen op een wachtlijst. Ik vind het weer mega spannend net als eerder bij heel veel momenten rond de koop. Zo blij en opgelucht als alles rondom koop/verkoop straks voorbij is. Maar dat zal iedereen wel hebben denk ik.
xwendydjx schreef:Fijn om te horen dat het ook zo kan Kriel! Doubtless, ik snap volkomen dat je je erg brutaal voelt.. Maar aan de andere kant zeggen ze altijd brutale mensen hebben de halve wereld, dus hopelijk wordt het je gegund!
Wij zijn net gebeld door de makelaar en zijn het helaas niet geworden.. We hadden zelf 41k overboden en uiteindelijk is het huis zeker voor meer dan 56k boven de vraagprijs weggegaan. Snap het ergens wel want was echt een mooi huis en helemaal af, maar wat een geld... Voor de echt nieuwsgierige wil ik ook wel een linkje in PB sturen![]()
Nu hopen dat er een nieuw pareltje online komt en dat ons wel gegund wordt. Gelukkig hebben we nog geen haast