Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:@SplashIsLief: het meeste eiken heeft een veel egalere uitstraling. Deze kleurwisselingen vind ik verrassend en meer mijn ding
Lau schreef:Als ik hier mee blijf lezen kan ik echt niet wachten om te verhuizen! Nog 2 maanden en dan krijgen we de sleutel
_Lorette_ schreef:Leuk vooruitzicht, dames!
Fading, lekker botanisch! Mooi.
Wij hebben een hoog Ikea gehalte in ons huis. Iets met klein wonen en beperkt budget... Het stoort me niet zo, omdat het heel praktisch en fijn is, maar ik voel me alles behalve origineel.
[ [url=m/2uf0H0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ikea nachtkastje, spiegel en bed in onze te roze uitgevallen slaapkamer (maar mijn vriend noemt dit nog steeds beige en ziet geen probleem).
_Lorette_ schreef:Leuk vooruitzicht, dames!
Fading, lekker botanisch! Mooi.
Wij hebben een hoog Ikea gehalte in ons huis. Iets met klein wonen en beperkt budget... Het stoort me niet zo, omdat het heel praktisch en fijn is, maar ik voel me alles behalve origineel.
[ [url=m/2uf0H0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ikea nachtkastje, spiegel en bed in onze te roze uitgevallen slaapkamer (maar mijn vriend noemt dit nog steeds beige en ziet geen probleem).
_Lorette_ schreef:Ik vond hem als droogbloem (kan je dit nog een bloem noemen?) al behoorlijk droog.
DD: Klopt! Moet ik nog wel iets handiger worden dan ik nu ben...