Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dems75 schreef:beter zo met die witte voegen. Zou indd de bovenkant van de muren wel een kleurtje geven indd
Wij moeten nog steeds een spatwand in de keuken...vandaag wezen kijken bij de het tegelboertje in het dorp en meteen verliefd geworden op (schreeuwend dure) handgebakken tegeltjes...Yay or Nay???
[ Afbeelding ][ Afbeelding ]
De echte kleur is zoals de onderste foto. Vond de warme beige/zandtinten mooi bij het hout en de keuken staan en het koele grijsblauw mooi bij de muur...
Meliaforever schreef:Bij mijn ouders vandaag een muur geverfd in de kleur Leigrijs.
Veel meer diepte zo.
Van
[ [url=m/2tIdZM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Naar
[ [url=m/SSlAmt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Janine1990 schreef:Ik zou echt minder moeten werken, met één dag per week vrij kom je nog eens ergens aan toe!
Mijn paardrijkledingkast is bijna af, nog één deur die nog een keer of twee moet. Wordt heel erg spannend of dat gaat lukken.
Mezelf even wat cadeautjes gedaan...
[ [url=m/u49rge.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nieuwe kandelaars naast de tv, moet nog iets leuks onder de ballen, maar ik heb nog geen idee wat. Let niet op de kom, daar lagen eerst ballen inNu niet meer zo chique
![]()
[ [url=m/gkfnsC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Boeketje laten samenstellen, slecht op de foto te krijgen![]()
Maar een beetje kleur in huis was wel welkom vond ik.
Zit alleen nog met een hoge pot
[ [url=m/ECmqvh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij staat nu niet meer zo, ik vind 'm zo leuk... Maar wat doe ik er in?
En ik zoek nog zo'n deco trappetjeNog niet echt gevonden voor een leuke prijs.
[ [url=m/Hg63co.jpg]Afbeelding[/url] ]
En paps is langs geweest met de laser, om de bijkeuken uit te meten (hoe diep we moeten graven etc om op dezelfde hoogte uit te komen als de vloer in huis. Het lijkt echt ienieminie zo...(hij komt tot het stokje links van de waslijn. Stokje staat vlak voor de straat.
Ik kan niet wachten tot ik die foeilelijke tegels er uit kan scheppenDenk dat ik dat komende week ook gewoon ga doen
Winged schreef:Gaaf die muur bij de ouders zo!
En Janine, het decotrappetje heb ik hier in de hak staan. Zie vorige post
MarjanB schreef:Janine wat voor een foto zoek je?
dems75 schreef:Oh ja...een grappig dingetje...Ik kijk altijd naar Chip en Jo van Magnolia Farms (zo'n klus/stylingprogramma). Dat gaat maandag a.s. weer beginnen, dus ik zat even op hun site te snuffelen. Zie ik in de webshop een bollenkratje staan, bij mij uit het dorp (naam dorp staat op zijkant kratje)! (ik heb er zelf ook een stuk of 15 voor 1 eur. per stuk gekocht). Vraagprijs, hou je vast......42 dollar!!!https://shop.magnolia.com/collections/all/products/dutch-tulip-crate
Janine1990 schreef:Winged schreef:Gaaf die muur bij de ouders zo!
En Janine, het decotrappetje heb ik hier in de hak staan. Zie vorige post
Oh jammer, ik wil echt een trappetje, geen etagière.MarjanB schreef:Janine wat voor een foto zoek je?
Nog niet echt een idee, maar iets met wildelife of een fascinerend landschap vind ik heel erg gaaf.
Bij de Hornbach zag ik een gave van giraffes, maar die was zwaar overbelicht.
Ik heb zelf een foto laten afdrukken op canvas (80 x 60) en die is gewoon haarscherp. Dus de gebruikte foto's daar hebben gewoon niet de juiste resolutie.
moonsparkle schreef:Wij hebben na 5 jaar eindelijk andere stoelen besteld. We hadden 2 hendriksdal stoelen van Ikea, maar inmiddels verhuisd, grotere tafel maar voor ons 2 stond het wel gek maar waren 4 stoelen geen noodzaak. Ik begon me alleen steeds meer te ergeren aan 2 stoelen aan een 4 persoons tafel en klapstoelen als er visite kwam eten. Nu gaan we voor deze :
http://m.leenbakker.nl/m20/eetkamerstoe ... stof-taupe