Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booooo schreef:Hebben jullie toen wel een koopovereenkomst ofzo bij de gemeente in moeten leveren?
Berdien schreef:Je had toch al de offerte van ING getekend Booooo? ING verstrekt een bindend aanbod, tenzij er nog aanvullende voorwaarden in zijn opgenomen?
Verstrekken bankpassen staat los van acceptatie hypotheek, dat zijn twee verschillende afdelingen
Shanna schreef:Bij de 1 is het een dag, bij de ander een week, en bij weer een ander 2 weken. De makelaar moet het doorgeven, maar de verkoper hoeft niet binnen een bepaalde tijd te reageren als je dat niet bij je bod hebt vermeld. Mijn ervaring is dat je sneller reactie krijgt als je telefonisch aan de makelaar vraagt of je bod goed is doorgekomen/ wanneer je reactie kan verwachten (als je via de mail hebt geboden).
FatCat schreef:Ah ok ik snap het. En hoe doe je het dan me de trap. Valt die nu niet een beetje akward? Of laat je die ook 4 cm ophogen?
__Marloes schreef:Even nieuwsgierig, hoe lang duurde het voor je een reactie kreeg op je bod? En een makelaar is verplicht om alle biedingen door te geven toch, tot het koopcontract is getekend?
Heb het idee dat wij namelijk flink worden (zijn?) genaaid.