Hier valt het ook nog erg mee, het waait flink,maar [nog] geen storm.Ook de regen valt tot nu toe heel erg mee, het is veel droog.
Pandora2
Geplaatst: 20-11-16 11:26
Hoorde net op de radio dat er in Zeeland pieken tot 160km/h gemeten zijn... Hier is net een deel van de afsluiting van de buren gesneuveld...van die houten panelen tegen betonnen palen waarvan de palen dus even knakten, en toen zakte alles compleet scheef
petraaken
vanmorgen viel het hier in West-Vlaanderen streek Torhout Brugge nog wel mee maar nu begint de wind toch ook aan te wakkeren en behoorlijk stevige rukwinden.
Paarden staan veilig op stal. Ik heb ze enkel geborsteld vanmorgen. Was me te gevaarlijk om te longeren of te rijden vanmorgen in mijn buitenbak.
Pandora2
Geplaatst: 20-11-16 12:36
Die storm komt nu jullie kant op Petra
Hier alles maar op de wei gezet. Alle rondvliegende objecten van de buren zijn weer verzameld, dus ze kunnen niks meer op hun kop krijgen Net nog wezen kijken, alles graast rustig
petraaken
inmiddels windkracht 8 hier , vind het eng de takken vliegen om je oren.
NatasjavE
Geplaatst: 20-11-16 13:10
Nou het wat een woei.
Paarden even buiten gehad en gereden.
De merrie wilde niet eens naar buiten Stond echt bij het draadje van haal me weer naar binnen....
fique
Geplaatst: 20-11-16 13:29
Ben vandaag superblij met de binnenbak. Paardjes lekker losgehad en gelongeerd. Lastige is wel dat mn voerbakjes die ik altijd klaarzet alle kanten opvliegen.. Wat een woei zeg! Wordt nu alleen nog maar erger.
Zo, ik had de hindernis-staanders en balken nog net niet om mn oren vliegen. Wat een wind! Waren zelfs momenten dat ik er gewoon bijna niet tegenin kon lopen Het lijkt nu gelukkig weer iets minder te gaan, maar het ging even flink tekeer!
PrizTwir
Geplaatst: 20-11-16 19:08
Wat een wind zeg. Er liggen hier al wat bomen om en heel veel bladeren en takken. Daarnaast vlogen er isolatieplaten over A7 bij Heerenveen.
Mijn tuin ligt nu vol met blad van de bomen die aan de voorkant van het huis staan.Tot aan de drempel van de keukendeur. Mijn vlag heb ik vandaag maar niet uit gehangen,denk niet dat die het overleefd zou hebben.
petraaken
Geplaatst: 20-11-16 22:49
Ik zag op het nieuws dat iemand zijn zonnepanelen van het dak werden gerukt. Ook veel bomen om. Nu regent het alweer.