Die stoelen staan er zeker weten heel gaaf bij. Ik ben alleen zo bang dat t heel kaal gaat ogen.
Zag ze pas in t lichtblauw en dat lijkt me heel gaaf. Maar ben zo bang dat we dat over 2 jaar zat zijn.
Mooie tafel!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpeechLess schreef:Wat een mooie kleur groen zeg! Vooral icm die kleur van de bank. Welke kleur is het?
Ik vind het wel meevallen hoe kaal die muur is, juist wel fijn rustig. Het duurde trouwens een tijd voordat ik doorhad dat bij de laatste foto die kasten niet 1 geheel waren![]()
Overigens geen tip voor de stoelen, ben daar zelf ook niet zo goed in
MamaMiesje schreef:Nu de foto er toch staat; ik wil nog een GROOT kleed. Welke kleur denken jullie?
Grijs vanwege de banken, of lichtblauw zoals de muur, of een mengeling grijs-blauw? Géén créme of ander vlekgevoelige kleur a.u.b.
MamaMiesje schreef:Nu de foto er toch staat; ik wil nog een GROOT kleed. Welke kleur denken jullie?
Grijs vanwege de banken, of lichtblauw zoals de muur, of een mengeling grijs-blauw? Géén créme of ander vlekgevoelige kleur a.u.b.
karin1985 schreef:Koe!!! (Mooie bruine)
En dan een wat subtielere salontafel. Ik vind je sfeer geweldig maar die tafel vind ik echt te lomp en hij steekt zo af qua kleur *sorry* het lijkt wel een gekrompen eettafel