Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wolken schreef:Dat ligt er een beetje aan welke je hebt. Ik geloof dat de "keurmeesters" extern ingehuurd worden. En dan zit er idd wel een aantal rotte appels tussen. Je bent zelf ook bij de keuring als het goed is en dan ook goed de ogen en oren open houden. En heel veel vragen stellen.
Stybba schreef:@ rowo: ik verwacht niet dat het verder een probleem is, maar wachten duurt zo alng
@ manzano: ik ben misschien woonhuizen gewend dan, ik weet niet beter dan dat de keuken uitkomt in de woonkamer... Bij mijn ouders loop je de hal binnen, vervolgens de keuken en dan de woonkamer. Zowel vanuit de keuken als de woonkamer kan je weer naar buiten (verder geen deuren). Bij mijn weten is dit een vrij standaard iets voor huizen. Hoewel je idd ook nog de constructie hebt dat je via de hal de keuken en de woonkamer in kan en dan vaak ook nog van woonkamer naar keuken. Ik vind het ook praktischer dat je maar 1 deur door hoeft ipv 2 als je met eten gaat lopen sjouwen
Goed nieuws saskiaatje, hopelijk loopt alles goed!
Wolken schreef:Whaaaa!!! 27 mei rocks!!! Hoe oud ben je geworden Pmarena? Nog speciale plannen? Ik mag vandaag 30 kaarsjes uitblazenVolgens mij is het altijd lekker weer op onze verjaardag lijkt het wel. Vanmiddag lekker varen en vanavond een BBQ.
De keuring was eergisteren goed gegaan. Alles zag eruit zoals je kan verwachten van een huis uit 1918. De dakgoten moeten tussen de 3 en 5 jaar vervangen worden, wat lood op het dakterras moet vervangen worden, tussen de 5 en 8 jaar moet het dakje op een dakkapel vervangen worden en de ketel komen kosten bij, maar omdat ik gelijk een CV laat installeren is dat niet van toepassing. Hij vond het een koopje wat ik ervoor ga betalen. Ook nog even gezellig geklets met de groenteboer aan de overkant.