Hier een goede dag voor onze zoekopdracht. Er kwamen twee leuke huizen voorbij en voor allebei een bezichtiging kunnen regelen. Nu dus 3 bezichtigingen staan komende week
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) en maandagavond hebben we een bezichtiging bij een huis dat ons echt perfect lijkt... Dus we zullen het zien. Mijn appartement is vandaag getaxeerd, ik heb het rapport nog niet maar wel alvast een ballpark figure gevraagd aan de taxateur... Veel meer dan ik had verwacht
Op zich fijn natuurlijk, maar ik vind het wel echt een beetje belachelijk worden. Waar wij willen kopen is het nog niet zo onwijs gestoord, dus op zich hoeven we er in die zin niet ook weer iets voor terug te kopen tegen zo'n prijs. xSwanHeart schreef:Dat is apart, Loei! Was het een inschrijving met deadline of gewoon bieden en onderhandelen?
Hier een goede dag voor onze zoekopdracht. Er kwamen twee leuke huizen voorbij en voor allebei een bezichtiging kunnen regelen. Nu dus 3 bezichtigingen staan komende week
xSwanHeart schreef:Dat is apart, Loei! Was het een inschrijving met deadline of gewoon bieden en onderhandelen?

Met de oorspronkelijke datum was het al lastig voor werk

horsii schreef:Heel mooi.
Hier bod gedaan door de aankoopmakelaar. Goede voorwaarden en bod vind ik zejf en maar een deel onder voorbehoud financiering. Dinsdag horen we wat.