Staat wel een windje , maar dan droogt de boel alleen maar sneller !
FrNo
Geplaatst: 16-11-16 13:37
Grijs en druilerig. Binnen in de stal is alles zeiknat van de condens/vocht. En de rijbak is ook hier ingeruild voor een zwembad. (Is gewoonlijk tevens de paddock maar omdat ik in het voorjaar de wei toch opnieuw inzaai, hoeven de paarden nu gelukkig niet te zwemmen). Ze mogen lekker de in de wei
Bijna de hele nacht bakken water! de dakgoot leek wel een wildwater rivier,niet normaal meer,kon er niet van slapen. Nu is het droog,blauwe lucht met wolken en de zon.
PrizTwir
Geplaatst: 18-11-16 15:59
Gisteravond een dikke bui gehad met veel water en wind. Vanmorgen vroeg kwam het ook met bakken uit de lucht.
Op het land bij de paarden staat een harde koude wind, dus ik heb nu maar een warmer deken opgelegd. Het voelt kouder dan vorige week toen het overdag 3 graden was.
tine10
Geplaatst: 18-11-16 16:05
Eindelijk (even) droog. Wat een natte bende overal
Zag net in Leiden een flits door de lucht schieten. Hoop dat het tot half 7 nog droog blijft, want dan ben ik pas thuis..
Pandora2
Geplaatst: 20-11-16 10:11
Sodedju seg, wat een storm ! Ik zag al wat objecten van de buren voorbijkomen...een grote trampoline, het dak van een kippenhok, een vuilbak...gaat lekker zo