Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 00:06

Niet he :P , ik houd van vlees met heel mijn hart :j . Voor deze week lijk ik alles in de vriezer te hebben :) , is ieder zijn eigen :)

Alwiene

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 00:29

Ik had in de planning om komende week wasmiddel bij de AH te kopen, maar was vanmiddag bij de prijsmepper en daar stond het nog iets goedkoper dus mooi dat meegenomen :)

Nu nog pastasaus, jonge kaas, shampoo en hamburgers op mijn AH lijstje voor volgende week. Oh en de sperziebonen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 00:38

Wasverzachter haal ik denk ik wel bij de AH komende week , laatste fles dus komt mij wel uit :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 08:32

Heb de folder snel bekeken, staan veel leuke dingen in.
Quiche zijn die lekker? Zien er wel goed uit! :j

Kattenvoer weet ik vanmiddag of ik dat kan gebruiken.. Spannend! :):)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:05

Die quiches vind ik best lekker ja! Je zit er alleen wel snel vol van (best machtig)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 09:28

Ik vind die quiches wel lekker en makkelijk als je weinig tijd hebt. Je kunt ze eventueel ook nog invriezen, maar ze zijn vrij lang houdbaar in de koelkast. Ik eet er zelf meestal wel een salade bij.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 11:52

De quiche zijn lekker inderdaad, vooral met een salade erbij heb je een volledig maaltijd.

Ik ga morgen even naar de aanbiedingen kijken.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:24

Ik vind de kinderopvang kosten juist enorm mee vallen. Op dagen dat dl naar de kinderopvang is werken mn man en ik allebei. Omgerekend betekent dit dat we ons 1e uur voor de opvang kosten werken en daarna 7 uur voor ons zelf. Tuurlijk zijn de kosten hoog, maar de kinderopvangtoeslag is ook veel dus netto kost t niet zo veel in mijn ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 22:57

Vandaag kliekje van gisteren gehad , als ik quiche haal heb ik 2 dagen een maaltijd en dan 1 voor volgende week . En dan heb ik nog verse pasta en saus die op moeten, hele week warm eten! . Eet morgen bij ouders , woensdag quiche en donderdag ook. Vrijdag pasta , zaterdag evenement en zondag dag voor vakantie even kijken

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:11

Zo AH heeft wel echt goeie actie's, wist de meeste al maar lig nu ziek op bed dus bij het boodschappen doen was de actie soep wel heeeeel fijn! En Bertolli natuurlijk <3

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:27

Vandaag gekregen bloemkool met nog liggende aardappels en een speklapje gebraden eerder op de bbq en jus van eerder gemaakt vlees. Morgen wil ik zuurkool eten met ananas en een stukje vlees. Heb alles al in huis dus zou geen probleem moeten zijn. Als het goed is hou ik 2 porties over dus dat kan mooi de vriezer in. Ik weet nog niet of ik iets bij de AH ga halen, heb niet echt wat nodig. Aan de andere kant, als het houdbare producten zijn kan ik beter nu inslaan dan dat ik het echt nodig heb. Nu is het goedkoop.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:32

Heb vandaag pasta pesto gemaakt, kan ik ook nog paar dagen van eten. :)

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 23:42

Die zie ik heel veel voorbij komen de laatste tijd. Zelf nog nooit gemaakt. Is misschien wel iets voor het weekend. Aangezien ik wo, do en vr hellofresh eet. Heb je een recept?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 00:06

Ja zal het van de week plaatsen.
Collega heeft me een zelfgemaakt boek gegeven met recepten en daar stond ie in. :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 00:30

Online recepten zijn sowieso handig :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 07:55

Zendium van Scoupy kun je het beste nu bij de AH halen. Daar is de 1+1 gratis en heb je dus twee tubes gratis.
Tip: Scoupy rekent per persoon, per rekeningnummer, en niet per adres. Zo kun je als je bijv. samenwoont zoals wij en verschillende rekeningnummers hebt, twee keer iedere Scoupy aanbieding ophalen. Ik gebruik dus altijd mijn privé rekeningnummer én onze gezamenlijke rekening. Wij hebben nu dus vier tubes zendium gratis. :)*
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-08-15 08:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 08:05

Wat is scoupy? Lees het hier regelmatig maar geen idee!

Zal straks eens googlen..

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 08:42

Gister wasmiddel gehaald. 1 + 1 gratis. Wilde wel de robijn met Zwitsal halen maar dat was weer 2 euro meer dan de normale. Vandeweek maar weer voor 2 dagen koken ben weer veel te veel kwijt voor 1 week

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 08:46

Ik heb inmiddels met scoupy al drie keer hoegaarden radler voor half geld kunnen kopen :=
Ze blijven acties verzinnen

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:02

Scoupy is fantastisch, al vind ik de laatste cashback parades wat tegenvallen. Veel producten met korting ipv 100% geld terug. Die producten met korting zijn uiteindelijk altijd producten die ik normaal ook niet zou kopen, dus doe ik nu ook niet.
Volgende week start weer een nieuwe ronde, hopelijk zit daar nog wat leuks bij!

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 10:41

Ik koop van scoupy ook alleen dat wat ik lekker vind. Zonde als het in de kast blijft liggen.

Heb een tip voor de mensen waarvoor een biefstuk/entrecote e.d. te duur is: Bavette!

Heb dat gisteren van de slager vandaan, maar jeetje dat is lekkerder dan een biefstuk! En ook nog eens een heel stuk goedkoper! Had een groot stuk van 800 gram voor 9euro. Heb dat gemarineerd en op de bbq gelegd. We hebben met zijn allen heerlijk lopen smullen.

Vanmiddag maar eens vlees halen bij de makro, we hebben een nieuwe koelkast gekocht dus heb eindelijk vriesruimte. Eens kijken of ze nog die keuze bakjes hebben, dat is super makkelijk. Alles is per 2/3 verpakt dan en ook nog eens goedkoper dan de supermarkt/slager.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 11:14

Bij de big bazar is aankomende week het robijn wasmiddel 3 voor €5. Ik ga daar dus even inslaan.

Ik heb niet zo gek veel nodig bij de AH. Ga wel de quiche halen,ben over 2 weken jarig, dus mooi hapje voor mn feestje. De Dirk had deze week voor mij interessantere aanbiedingen.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:16

Ik had vlees met 35% korting. En sperziebonen. Ook maar leverpastei meegenomen. Was 5 euro kwijt voor vandaag. Morgen bij ouders eten.
Donderdag macaroni maken voor 2 dagen

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:30

Nice! Ik vandaag Goulashsoep die mij 4euro kost voor 3 L met stokbrood. Dus daar doe ik wel even mee. Morgen eten we risotto en daar was ik 3,60 voor kwijt. Donderdag eten we bij mijn moeder en vrijdag heeft mijn man een bbq en ik eet dan weer bij mijn moeder..

Goedkoop weekje :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 12:35

Ja maar toch vind ik het te duur. Maar de wasmiddel was ook veel geld. Hopelijk kan ik volgende week van 40 euro rondkomen. En alweer 25 euro gespaard. Jij doet het ook goedkoop