Ik moet er niet aan denken... 30°C... Ook al is het een droge hitte, het is té heet voor mij. Het weer van zaterdag, dát is mijn type weer in deze tijd van het jaar.
Veel plezier in Israël, Lifaya! Jij komt ook nergens, hè...
Iejoorr
Geplaatst: 13-11-16 22:47
lifaya schreef:
Het is een goed uit te houden hitte :p Israël , en vooral Jeruzalem heeft een lekker briesje nu is het wel frisjes
Frisjes als in: ''Het is hier eigenlijk nogsteeds 23 graden maar voor jullie gemoedsrust zeg ik maar even dat het frisjes is?''
Het was vies weer vandaag en verschrikkelijk koud om te rijden
Nee echt wel fris hoor, stond net te trillen op het balkon, had alleen wel een kort broekje aan en T-shirt maar het is rond de 15 graden nu denk ik. Hier heb je in de bergen een flinke wind. Ik ben in tel aviv geweest, akko, stadje aan de kust, boven in bij de Libanese grens en dan nu Jeruzalem en het verschilt allemaal wel qua temperaturen. Ben helaas maar een weekje hier :p
dejavu
Geplaatst: 14-11-16 00:03
lifaya schreef:
Het is een goed uit te houden hitte :p Israël , en vooral Jeruzalem heeft een lekker briesje nu is het wel frisjes
Klinkt jaloersmakend goed... Warm met een briesje. In oost-europa was al veel sneeuw gevallen. Lekker daar laten. :p