scheelt dat we in onze eigen plaats aan t zoeken zijn, rn mn zwager en schoonzus wonen in dezelfde straat. Dus kunnen ook veel met hun overleggen hoe het is
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marinke_ schreef:Alleen jammer dat sparen toch wel best bestraft word hier in NL en daardoor héél veel Nederlanders in verhouding maar weinig spaargeld hebben.
Kirstenn schreef:_Marinke_ niet toevallig in Zevenaar aan t kijken?zelfde soort huis zijn wij vanmorgen geweest
UK_eef schreef:Dat is handig, Kirsten! Daar moet je het wel van hebben inderdaad, van ervaringen van vrienden en familie.
Ik had vandaag een gesprek bij de Eigen Huis en ik heb me toch (weer) lichtelijk verbaasd over wat je (als alleenstaande) aan eigen kapitaal moet hebben wil je een huis kopen. De berekeningen lieten toch wel zien dat je zo'n 4000,- euro zelf klaar hebt moeten liggen. Daar zaten de makelaarskosten a 3500,- nog niet eens bij in.![]()
Hebben jullie ook ervaring met deze kosten? Ik vind dat echt hele behoorlijke bedragen voor een alleenstaande
moonsparkle schreef:Bcc heeft nu aanbiedingen en nu is een fornuis daar 200 euro goedkoper alleen krijgen we 16 maart pas de sleutel dus ik twijfelzullen we deze ergens nu kwijt kunnen (90cm breed plus waarschijnlijk grote verpakking) of zullen we wachten en dan misschien 200 euro extra moeten betalen.
moonsparkle schreef:Bcc heeft nu aanbiedingen en nu is een fornuis daar 200 euro goedkoper alleen krijgen we 16 maart pas de sleutel dus ik twijfelzullen we deze ergens nu kwijt kunnen (90cm breed plus waarschijnlijk grote verpakking) of zullen we wachten en dan misschien 200 euro extra moeten betalen.
sjaslique schreef:moonsparkle schreef:Bcc heeft nu aanbiedingen en nu is een fornuis daar 200 euro goedkoper alleen krijgen we 16 maart pas de sleutel dus ik twijfelzullen we deze ergens nu kwijt kunnen (90cm breed plus waarschijnlijk grote verpakking) of zullen we wachten en dan misschien 200 euro extra moeten betalen.
Is het misschien niet mogelijk om nu al te kopen en pas later geleverd te krijgen?