Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Wolken, Daarom ga ik er verder ook niet kijken... De buurt 300m verderop is wel leuk, maar het ligt tegen een aftands buurtje aan. Ik heb liever een fijne buurt en ok huis dan andersom
Wolken schreef:Het voordeel van een slechte buurt is dat de politie wel altijd lekker snel ter plaatse is. De flat staat onder snelkeuze in de TomTom
Yv_ schreef:![]()
![]()
Gefeliciteerd Berthe! Ontzettend snel zeg, heerlijk gevoel moet dat zijn. Maarja, het was/is ook wel een ontzettend leuk huis voor een superprijsje.
Spannend Saskiaatje! Fijn dat jullie iig iets hebben gevonden om te overbruggen. Particulier, of...?
Leuk huis wel die met die groothoeklens. Ik ben alleen ook echt niet van de groothoeklenzen, ben altijd bang dat als ze het gebruiken, de ruimte in het echt wel vreselijk klein moet zijn.
Mijn keuken had gewoon 4 (!!!) deuren. 1tje gang-keuken, 1tje eetkamer-keuken, 1tje keuken-slaapkamer, 1tje keuken-tuin. Gang is dichtgemaakt en naar de eetkamer opengelaten, dus nu is-ie half open. Vind het zelf altijd heerlijk om vanuit je eettafel een gedeelte of een hele keuken te zien. Woonkeukens zijn ook echt helemaal mijn ding
. Maarja, daarvoor moet je hier of millionair zijn, of verhuizen
.