FUN-da!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:55

die in belfeld vind ik van buiten prachtig! van binnen moet ik er over nadenken en staat er een bank in de badkamer?

die in duitsland is volgens mij eene eindeloos project :o man o man

wow die loods in roodeschool is wel echt in your face , en ben benieuwd wat er gedaan wordt en hoeveel herrie dat geeft. wel zeer goede prijs!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:59

hobbelheks schreef:
die in belfeld vind ik van buiten prachtig! van binnen moet ik er over nadenken en staat er een bank in de badkamer?

wow die loods in roodeschool is wel echt in your face , en ben benieuwd wat er gedaan wordt en hoeveel herrie dat geeft. wel zeer goede prijs!

Ik heb die in Roodeschool nog eens bekeken en zo te zien hebben de buren een bedrijf voor landbouwmachines, dus ik gok wel dat het een hoop herrie geeft :=

Pantykous

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:10

Ik lees hier steeds braaf mee, wij zijn al een aantal maanden op zoek naar een huis in Spijkenisse. Dat valt nog niet mee :n

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:32

Pantykous schreef:
Ik lees hier steeds braaf mee, wij zijn al een aantal maanden op zoek naar een huis in Spijkenisse. Dat valt nog niet mee :n

Als ex-spijkenisser zeg ik: Why?!
De wijken zijn allemaal zo benauwd opgezet, de infrastructuur in het dorp is zo logisch als een vijver in je woonkamer, het stinkt óveral naar hondenschijt. Oh en als er iets gebeurd (maandag stond álles vast door een ongeluk) kom je het dorp niet eens uit tenzij je over Hellevoet gaat.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 09:50

topsylover schreef:
Pantykous schreef:

De wijken zijn allemaal zo benauwd opgezet, de infrastructuur in het dorp is zo logisch als een vijver in je woonkamer, het stinkt óveral naar hondenschijt. Oh en als er iets gebeurd (maandag stond álles vast door een ongeluk) kom je het dorp niet eens uit tenzij je over Hellevoet gaat.

Mijn vriend woont daar en wil er niet weg. -O-
Als je nog tips hebt voor omringende dorpen die leuk zijn hou ik me aanbevolen, ik ben niet bekend in de omgeving.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:01

topsylover schreef:
Pantykous schreef:

Totaal mee eens.

Ik heb 3/4 jaar in Spijkenisse gewoond, mijn God, waarom zou je vrijwillig daar willen wonen? :(:)
Er hoeft inderdaad maar iets te gebeuren of je staat muurvast, bruggen die niet werken. Ik vond de geur die daar hing door de fabrieken ook niet erg prettig...

Het land in Spijkenisse wellicht een optie?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:04

Cayenne schreef:
hobbelheks schreef:

Ik heb die in Roodeschool nog eens bekeken en zo te zien hebben de buren een bedrijf voor landbouwmachines, dus ik gok wel dat het een hoop herrie geeft :=

Wonen naast een boer heeft ook overlast dus het is maar net wat je gewend bent.
Ik woon liever naast een landbouw mechanisatie bedrijf dan naast een basisschool of speeltuin. :+

En tegen de loods plant je gewoon een mooie haag en je hebt voor weinig geld best wel een grote tuin om in te liggen zonnen.

Alleen het dorp is een dealbreker, daar wil je niet wonen. := Zou me niets verbazen als er straks een lading Polen in dat huis zit die in de Eemshaven werken.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:08

Rienn schreef:
Totaal mee eens.

Ik heb 3/4 jaar in Spijkenisse gewoond, mijn God, waarom zou je vrijwillig daar willen wonen? :(:)
Er hoeft inderdaad maar iets te gebeuren of je staat muurvast, bruggen die niet werken. Ik vond de geur die daar hing door de fabrieken ook niet erg prettig...

Het land in Spijkenisse wellicht een optie?

We zoeken idd iets in het Land :j Je merkt aan alles dat het een arme plek is, de meeste huizen die te koop komen zijn slecht onderhouden en zien er niet uit. Daarnaast het Land ook omdat je dan snel(ler) Spijkenisse uit bent.

Ik woon nu in Spakenburg, dat is mooier vind ik, maar ja eentje zal er moeten verhuizen.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:13

Pantykous schreef:
Als je nog tips hebt voor omringende dorpen die leuk zijn hou ik me aanbevolen, ik ben niet bekend in de omgeving.

Ik kom uit Groningen dus voor mij was het grootste euvel dat als ik ergens heen wilde, je eerst 45 minuten onderweg bent om aan de andere kant van Rotterdam te komen. In Het Land wonen is trouwens geen garantie dat je snel weg bent, de Spijkenissebrug staat zo vaak open dat je beter kunt kayakken naar de overkant. :+ Het dorp is inderdaad vrij arm, heel erg ons kent ons en probeer vooral ook niet buiten de toon te vallen want dan wordt je met de nek aangekeken. Wat dat betreft is het niet veel anders dan het Groningse platteland. :+
Zelf ken ik de buurt ook niet goed, maar Rhoon schijnt wel leuk en rustig wonen te zijn.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:18

topsylover schreef:
Pantykous schreef:

Ik kom uit Groningen dus voor mij was het grootste euvel dat als ik ergens heen wilde, je eerst 45 minuten onderweg bent om aan de andere kant van Rotterdam te komen. In Het Land wonen is trouwens geen garantie dat je snel weg bent, de Spijkenissebrug staat zo vaak open dat je beter kunt kayakken naar de overkant. :+ Het dorp is inderdaad vrij arm, heel erg ons kent ons en probeer vooral ook niet buiten de toon te vallen want dan wordt je met de nek aangekeken. Wat dat betreft is het niet veel anders dan het Groningse platteland. :+
Zelf ken ik de buurt ook niet goed, maar Rhoon schijnt wel leuk en rustig wonen te zijn.

Dat uit de toon vallen gaat nog wel lastig worden. Heb het idee dat het er erg volks is, dus wat de boer niet kent dat moet ie niet in dit geval. Ik ben iets wereldser in mn opvattingen en gedragingen :+

We gaan het meemaken. Als het heel erg tegenvalt zullen we toch in gesprek moeten. :j

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 10:25

Cayenne schreef:
Haha, daar lees ik niet mee! Wat een toeval!
Ik ga het topic even opzoeken :D

Grinnik jup das die van ons :j

Alja schreef:
Bekende en goede makelaar heeft rina uitgekozen, wij hebben vorig jaar ook verkocht met die makelaar en superfijne man en veel verstand van zaken in opzichte van verkoop/ aankoop huis in Duitsland :)

Alja ik hoop het echt. De vorige heeft er nl nogal een potje van gemaakt, en we hebben daardoor 2 huizen die we wilden kopen moeten afzeggen.

@Hobbelheks, vervelen doe je je hier idd niet. Maar eindeloos valt wel mee. Mijn wederhelft is niet zon klusser, en er is dus veel blijven liggen omdat we vroeger ook nog 3 Ha land hadden (pacht) Alles buiten was dus belangrijker :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 11:18

Sonja_vR schreef:
Nummus schreef:
Dat huis in Andel vind ik van binnen mooi en ruim maar pffff kunnen die broeikasdakkies weg? :') Maar ja zal de regio zijn.

Maar die in Assen... <3 Ik zou inderdaad ook een plafond op de gebinten willen om de redenen die Urona noemt maar hoe moeilijk kan dat zijn?

Dat is niet echt een regio ding hoor
Althans, zie het hier in de buurt niet vaker als elders ;)

Oh gelukkig! :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 11:19

topsylover schreef:
Ik kom uit Groningen dus voor mij was het grootste euvel dat als ik ergens heen wilde, je eerst 45 minuten onderweg bent om aan de andere kant van Rotterdam te komen.

Oh dit! Alles is stad en alles is aan elkaar geplakt. Ik vond het zó raar! (Ik logeerde namelijk wel eens in Pijnacker in die periode en ik zag gewoon 3 steden in 1 dag.)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:04

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:17

Oef, verschrikkelijk om schoon te maken :')

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:43

Nou! Stofnesten (en lelijk, maar da’s een mening)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 11:45

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 12:02

Die in Langbroek wilde ik net komen posten <3 <3 <3 <3

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 12:03

O, wat mooi!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 13:54

Cayenne schreef:
Hier zou ik echt een trouwlocatie van maken. Prachtig! <3
https://www.funda.nl/koop/langbroek/hui ... dijk-a-29/

De huidige staat van dit huis vind ik echt zonde! :oo
Maar met wat klussen moet dat hopelijk goed komen.
https://www.funda.nl/koop/meedhuizen/hu ... dstraat-8/

En voor dit huis dacht ik eerst: :wow: Wat een geld!
Maar je krijgt er wel veel voor terug!
En is dat nou een mini kerkje in de vijver? :D
https://www.funda.nl/koop/den-ham-gr/hu ... enerweg-5/

Ohhh die in Langbroek. <3 <3 <3
Daar ging ik echt wel zelf in wonen. :')

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:12

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:16

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:22

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:23

Mooi, eigenlijk kant en klaar.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:28