Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:Karuna. Het knopje aan de zijkant van de iPad staat ook niet op stille modus? (Dus rood).
Als je het nog niet geprobeerd hebt kunt je een soft reset doen:
Als ik me niet vergis bij jouw iPad is dat zo: volume +knop en aan/uit knop samen voor ongeveer 10sec ingedrukt houden.
sureido schreef:Misschien hebben meer mensen hier last van? Mijn iPhone 11 crasht zo nu en dan. Dan krijg ik zwart scherm met zo’n laad tand wieltje, en dan gaat ie weer aan en door waar ik mee bezig was. Het is echt op een random moment, geen pijl op te trekkenheeft iemand dit ook?
sureido schreef:Misschien hebben meer mensen hier last van? Mijn iPhone 11 crasht zo nu en dan. Dan krijg ik zwart scherm met zo’n laad tand wieltje, en dan gaat ie weer aan en door waar ik mee bezig was. Het is echt op een random moment, geen pijl op te trekkenheeft iemand dit ook?
Ricie schreef:Hoooooi! Ik kom hier weer eens even binnen vallen hoor. Ik ben benieuwd naar of jullie tips hebben waar je "betaalbaar" tweedehands ipads vandaan kan halen? Vind dat altijd zo lastig. Aan de ene kant vind ik refurbished met garantie fijn, aan de andere kant vind ik dat best wel wat doen met de prijs.
Momenteel heb ik een ipad mini....ik geloof 2e generatie. Dat is leuk voor een aantal zaken, werkt opzich prima. Maar het werkt traag, als je op je gemakje op de bank wat wil browsen of mailen is ie niet vooruit te branden. Moet je vaak lang wachten, toetsaanslagen duurt even voor hij ze herkent etc. Niet echt fijn werken meer dus.
Graag wil ik een ipad pro vanaf 2018, twijfel alleen nog tussen de 11 inch en de 12,9 inch. Maar die prijzen....gewoon niet grappig. Ik krijg een paar honderd terug van de belastingdienst, wilde zelf niet al te veel meer bijleggen. Maar dat gaat wel moeten, toch wil ik kijken wat goeie en betaalbare opties zijn.
Jullie daar suggesties of adviezen voor? Of waar hebben jullie goede ervaringen mee?