Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:De vooroorlogse dichte keukens die ik ken (en dat zijn er toch redelijk wat) hebben een doorgeefkast/luik naar de woonkamer toe en moet je via de hal naar de woon/eetkamer
Zoiets wil ik ook!
Mootje schreef:De vooroorlogse dichte keukens die ik ken (en dat zijn er toch redelijk wat) hebben een doorgeefkast/luik naar de woonkamer toe en moet je via de hal naar de woon/eetkamer
Zoiets wil ik ook!
berthe schreef:Daan_Ordeal Hopen dat het wat wordt!
P_D pfff smaakverschil, praat me er niet van. Bijv. die rode keuken van ons dat was ook een compromis. Ik wou witte keuken zonder eiland. Ega wou rode keuken met kookeiland. Compromiskeus was -dus- tussen witte keuken met eiand of rode zonder![]()
Wolken gefeliciteerd. Hoewel smaakverschil soms lastig is, zou ik het toch wel heel spannend vinden om dit soort dingen alleen te doen.
Manzano: als ik de prijs van zo'n appartement zie, ben ik blij dat ik het Noorden woon!
Rowo en Stybba: hoeveel tijd zat er bij jullie tussen het moment dat het bod geaccepteerd was en de (verwachte) overdrachtsdatum ?
Saskiaatje: klinkt goed
En verder.........
Kijk eens naar mijn onderschrift? Precies, weg!
De twee geinteresseerden hadden precies hetzelfde openingsbod, alleen bij de een krijgen we nog een half jaar om er uit te gaan. Dus ook meer gelegenheid om nog wat anders te zoeken (zonder ook nog eens te moeten huren) Met die partij dus de onderhandelingen ingegaan. (overigens: makelaar is telkens volkomen duidelijk geweest naar beide partijen over de procedure). Toen ging het nog best snel. Uiteindelijk is tegenpartij akkoord gegaan met prijs waar wij heel blij mee zijn! Nu voor volgende vrijdag bezichtiging bij 5 huizen.
manzano schreef: