Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Ik vraag me alleen af wat dat perceel van 3.200 dan is? Niet die boot met tuin. Zit er een wei bij? Of tellen ze het water mee?
Citaat:Wat deze woonark extra bijzonder maakt, is het feit dat u niet alleen de woonark zelf bezit, maar ook maar liefst 3.125 m² grond en water in eigendom hebt, waarvan een deel aan de overkant van de weg ligt.
Bellatrix schreef:Bloodymary schreef:Ik vraag me alleen af wat dat perceel van 3.200 dan is? Niet die boot met tuin. Zit er een wei bij? Of tellen ze het water mee?
Citaat:Wat deze woonark extra bijzonder maakt, is het feit dat u niet alleen de woonark zelf bezit, maar ook maar liefst 3.125 m² grond en water in eigendom hebt, waarvan een deel aan de overkant van de weg ligt.
Bloodymary schreef:Ik vraag me alleen af wat dat perceel van 3.200 dan is? Niet die boot met tuin. Zit er een wei bij? Of tellen ze het water mee?
Konstantine schreef:Ik zou het zelf eng vinden, er is recent toch wel een paar keer gedoe met woonboten in het nieuws geweest, maar hij is wel mooi hoor!
_San87_ schreef:Daar is hier geen sprake van, deze woning staat in het schepenregister van het kadaster en in het gemeentelijke bestemmingsplan. Dat is wat anders dan de boten die aan kades hun ligplek hebben.
eenitraM schreef:https://www.funda.nl/detail/koop/westen ... /89423952/
Ik vraag me altijd hierbij af: wat zou er aan de hand zijn? Geld op? Scheiding? Verkeerde plaats? En waarom die vraagprijs?