Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Ja, voor volgend jaar zeker een aanrader!
Booooo schreef:De makelaar belde net.. Ik ben een beetje bang dat wij een rare buurman krijgenMaar wel heel aardig dat hij het eerst vraagt! De buurman had eerst al gebeld naar de verkopende partij (woonstichting), dat de schutting echt van hem is want hij had die zelf betaald en wij mochten er niks aan doen (hij huurt het huis naast ons). Nu had hij weer gebeld, dat er takken van bomen/struiken uit onze tuin over zijn schutting kwamen of ze die wouden knippen. Woonstichting had gezegd dat het huis verkocht is en ze met ons moesten overleggen en dat ze anders de bomen/struiken weg zouden halen met onze toestemming. Dus heb tegen de makelaar gezegd dat alles eruit mag
Hopelijk halen ze die boompjes met wortel en al eruit
LinSa schreef:Ik lees al een heel aantal pagina's mee in dit topic en nu zat ik eigenlijk zelf met een vraag. Ik hoop dat ik die mag stellen.![]()
Wij wonen momenteel in een starterswoning, nieuw gebouwd in 2011. Onze keuken is redelijk basic en zo ook onze badkamer. Onze inrichting is wat smaakgevoelig, maar niet echt iets waar niet doorheen te kijken is. Ik denk wel dat het huis kleiner lijkt door de huidige inrichting.
Nu vroeg ik mij af of het nuttig kan zijn het huis een beetje een update te geven. Dus bijvoorbeeld een badkamermeubel en een douchecabine te plaatsen. Dit kost ons dan uiteraard geld wat een beetje zonde lijkt als je het huis toch gaat verkopen. Maar misschien zie je dit wel terug in de verkoopprijs? Betaalt het geld wat wij dan investeren in het interessanter maken van het huis zich terug?
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben.
anjali schreef:LinSa schreef:Ik lees al een heel aantal pagina's mee in dit topic en nu zat ik eigenlijk zelf met een vraag. Ik hoop dat ik die mag stellen.![]()
Wij wonen momenteel in een starterswoning, nieuw gebouwd in 2011. Onze keuken is redelijk basic en zo ook onze badkamer. Onze inrichting is wat smaakgevoelig, maar niet echt iets waar niet doorheen te kijken is. Ik denk wel dat het huis kleiner lijkt door de huidige inrichting.
Nu vroeg ik mij af of het nuttig kan zijn het huis een beetje een update te geven. Dus bijvoorbeeld een badkamermeubel en een douchecabine te plaatsen. Dit kost ons dan uiteraard geld wat een beetje zonde lijkt als je het huis toch gaat verkopen. Maar misschien zie je dit wel terug in de verkoopprijs? Betaalt het geld wat wij dan investeren in het interessanter maken van het huis zich terug?
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben.
Als het huis in redelijke staat is dan zou ik niets gaan renoveren. Want nieuwe mensen willen toch hun eigen badkamer,kleur tegeltjes,etc.,en gaan alles er weer uitslopen. Ik vind dat kapitaalvernietiging en zonde van het geld. Je kunt het huis beter scherp geprijsd aanbieden,zodat de kopers zelf de keuze hebben.