UK_eef schreef:Mag ik hier ook mee kletsen? Ik ben me ook aan het oriënteren op een koophuis.
Tuurlijk, wat voor soort huis en waar zoek je?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UK_eef schreef:Nog gefeliciteerd Annemieke! Nu alles in werking stellen![]()
Dat lijkt me heel spannend Miran. Succes/sterkte!!
Ik ben inmiddels bij 2 banken op gesprek geweest, de ABN en de Rabo, en volgende week heb ik nog een afspraak bij een adviseur van Eigen Huis. Ik heb nog geen huis/appartement bezichtigd want ik wilde eerst weten hoeveel ik kan lenen. Nu kan het kijken/bezichtigen dus beginnen. Ik zoek trouwens in Amersfoort. Ik ben een starter dus of het een appartement wordt, of een woonhuis weet ik nog niet. Beiden hebben voor- en nadelen.
Anne_mieke88 schreef:UK_eef schreef:Nog gefeliciteerd Annemieke! Nu alles in werking stellen![]()
Dat lijkt me heel spannend Miran. Succes/sterkte!!
Ik ben inmiddels bij 2 banken op gesprek geweest, de ABN en de Rabo, en volgende week heb ik nog een afspraak bij een adviseur van Eigen Huis. Ik heb nog geen huis/appartement bezichtigd want ik wilde eerst weten hoeveel ik kan lenen. Nu kan het kijken/bezichtigen dus beginnen. Ik zoek trouwens in Amersfoort. Ik ben een starter dus of het een appartement wordt, of een woonhuis weet ik nog niet. Beiden hebben voor- en nadelen.
Vrienden van mij hebben een appartement in A'foort heel mooi ding!
Ze hebben het nog niet te koop... Ik kan even voor je informeren als je wilt