Ik was eerst niet zo perfectionistisch in het klussen maar dat ben ik wel geworden. Mijn vriend en een vriend die ons helpt met klussen zijn beiden heel erg perfectionistisch en waar je mee omgaat word je dan toch mee besmet haha. Ik was bezig met een flexxfloor leggen, lag er best netjes in vond ik. Komt die vriend kijken hoe het gaat "ja goed bezig maar dit kan niet he? *trekt een vloerdeel van de vloer af* Doe die maar opnieuw, we gaan voor een 10 en niet voor een 8"
Er zijn dus stukjes geweest, bijvoorbeeld rond verwarmingsbuizen, waar ik gewoon bijna een uur mee bezig ben geweest maar het ligt er super strak omheen

Omdat het 2 verschillende deuren zijn vind ik het niet storend dat ze ook een verschillende kleur hebben.
zoek het namelijk niet om dat op schuren... En had al zo voorzichtig gekwast omdat ik dacht liever nog een laagje extra als opschuren
die dingen zuigen verf.... Zou ze eerst doen met (goedkope) latex en daarna met de uiteindelijke verf 
Nee gekheid, was uiteraard om inkijk tegen te gaan, aangezien ik op de begane grond woon.