Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ceetje_bokt schreef:Mooie opbergruimte en ach.. van emmers heb je nooit genoeg en als ze droog zijn, kan je zo prima in elkaar zetten.
Vjestagirl schreef:Ik was het zat dat er continue onkruid onder mijn vogelvoerplekjes groeide. Het hing allemaal in boven, maar ik was vervolgens de hele zomer onkruid aan het trekken. Dus heb ik gisteren via marktplaats een oude kapstok gekocht ("Ja, tis wel ècht design hoor!" aldus de verkoper) en ben ik vandaag een poosje bezig geweest om het ding in te richten en er een heus vogelbuffet van te maken. Ik ben wel trots op hoe hij geworden is![]()
[ [url=m/VQSx17.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn kat heeft wel een ander idee bij vogelbuffet dan ik![]()
eekhoornerik schreef:Vjestagirl schreef:Ik was het zat dat er continue onkruid onder mijn vogelvoerplekjes groeide. Het hing allemaal in boven, maar ik was vervolgens de hele zomer onkruid aan het trekken. Dus heb ik gisteren via marktplaats een oude kapstok gekocht ("Ja, tis wel ècht design hoor!" aldus de verkoper) en ben ik vandaag een poosje bezig geweest om het ding in te richten en er een heus vogelbuffet van te maken. Ik ben wel trots op hoe hij geworden is![]()
[ [url=m/VQSx17.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn kat heeft wel een ander idee bij vogelbuffet dan ik![]()
Wat creatief! Leuk gedaan! Enige waar je rekening mee moet houden is met harde wind dat hij niet omwaait.
Bij ons ook eekhoorntjes, ze vinden vooral pelpinda's heerlijk. Daar kan je ze makkelijk mee lokken om in je tuin te komen