Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:51

xMathilde schreef:
Gefeliciteerd Jennifer!

Goede tip om alles te checken bij de eindinspectie. Maar wat is dan eigenlijk de gebruikelijke gang van zaken als iets niet naar behoren werkt? Meeste wat ik hier lees is dat er snel nog even geprobeerd wordt om het in orde te krijgen. Maar heb je als koper bepaalde rechten? Want niet tekenen voor de sleutel bij de notaris lijkt me dan weer wat drastisch?

Dat weet je aankoopmakelaar wel :j

Doubtless

Re: Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:54

Mathilde: je kunt ook (herstel)afspraken maken en dan gaan tekenen. Wij hebben na de overdracht nog laminaat moeten vervangen ivm kleine lekkage. Daar is de overdracht niet op gestopt :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:24

xMathilde schreef:
Gefeliciteerd Jennifer!

Goede tip om alles te checken bij de eindinspectie. Maar wat is dan eigenlijk de gebruikelijke gang van zaken als iets niet naar behoren werkt? Meeste wat ik hier lees is dat er snel nog even geprobeerd wordt om het in orde te krijgen. Maar heb je als koper bepaalde rechten? Want niet tekenen voor de sleutel bij de notaris lijkt me dan weer wat drastisch?

Komt gewoon in overdracht papieren te staan, net als de meterstanden, dat het nog hersteld moet worden op kosten v verkoper.
Naast serredeur, cv stond hier ook serrehouten vloer in aangezien dak had gelekt....