Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tita schreef:Oooo mij wel wat een fantastische menu is dat, behalve laatste
Binck8 schreef:Ben wel heel benieuwd wat zo'n maaltijd kost
8nnemiek schreef:Lijkt me geweldig leuk om eens zo'n uitgebreid gangendiner te doen! Alleen dan wel met vegetarische hapjes, maar volgens mij hebben de meeste koks al moeite met drie verschillende ideeën voor vega
Faelynn schreef:Dat is een bijzondere plek om naar toe te gaan Poes, in positieve zin![]()
Ik ben ook heel benieuwd naar foto's
Heeft iemand tips voor reizen met de trein? Ik maak al jaren geen gebruik meer van het ov, maar een oude vriend van mij is nu 2x bij mij op bezoek geweest (die heeft een studenten ov dus reist gratis), maar ik vond het eigenlijk wel zo netjes om ook een keer naar hem toe te gaan, dus had dat de laatste keer dat hij hier was beloofd. Ik had wel ingeschat dat dat redelijk kostbaar ging zijn, maar had iets van €15 in mijn hoofd, kijk net op NS , goedkoopste treinkaartje retour kost bijna €40 euro, echt schandalig.. Dat is bijna mijn gehele maandbudget en zo'n grote klap om mn maandinkomen, daar doe ik 2 weken boodschappen voor.. maar wil ook niet afzeggen, dus ben desperate opzoek naar alternatieven haha. Mijn elektrische scooter haalt de accu de afstand niet (t is ongeveer 80km enkele reis) dus dat is geen optie.
Zat nog te denken om een auto te lenen, maar hij woont in de stad, benzinekosten zou dan ongeveer €20 zijn, veel geld maar haalbaar, maar daarnaast krijg ik dan nog hele hoge parkeerkosten dus dat schiet niet op.
"vroeger" zag je nog wel eens van die acties van kruitvat oid voorbij komen met goedkope kaartjes, maar kan er echt helemaal niks meer van vinden, tips zijn meer dan welkom
Varekaj schreef:€72,5 excl. wijn voor 10 gerechtjes is aardig goedkoopWij zijn vaak meer kwijt excl wijn voor 5 of 6 gangen als we chique uit gaan eten. Aangepaste wijn is dan iets van €35 gemiddeld, vaak krijg je wel nog eens bijgeschonken.
Gaat wel om locaties met een ster.
Dais_ schreef:Aah interessant, een (be)spaar topic, dacht ik. En dan gaat het over uit eten met 10 gangen excl. wijn voor 72,50
Maar verder heb ik wel fijne tips gelezen hoor![]()
Zelf denk ik dat ik minder zou kunnen uitgeven aan eten tijdens werk. Een broodje hier, afhaal daar . Ik denk op een goede week soms 20 euro. En dan neem ik eten mee en dat moet ik dan weggooien. Zonde!
Verder werk ik met potjes en budgetteer ik, maar ik geef mezelf nog teveel geld om uit te geven aan onzin