prompter schreef:Er zat in ieder geval een "fashion" bedrijf op dat adres zie ik- wel heel andere fashion dan ik gewoon ben te dragen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Morrie schreef:prompter schreef:Er zat in ieder geval een "fashion" bedrijf op dat adres zie ik- wel heel andere fashion dan ik gewoon ben te dragen
nu heb ik jou wel eens ontmoet en het lijkt me dat het je éééénig zou staan
![]()
EllyC schreef:https://www.funda.nl/koop/puttershoek/h ... straat-35/
Ik ben zo benieuwd of dit huis voor de verkoop "geneutraliseerd" is. In het tuinhuis kun je er iets van terugzien maar ik weet dat er heel bijzonder ingerichte kamers zijn/waren, waar je je als onschuldige bezichtiger rot kan schrikken.
Cayenne schreef:Hier heeft de tijd ook stil gestaan! https://www.funda.nl/koop/roermond/huis ... erlaan-94/
Ik keek bij iedere foto m'n ogen uit
Douchen tegenover een keukenblokDie oude televisie op foto 27
![]()
Het is allemaal ook echt heel sober ingericht waardoor ik het gevoel krijg alsof je daar op retraite kunt
Kaka schreef:Is de buurman misschien van plan een varkensflat te bouwen? Of komt er een windmolenpark in de achtertuin. Is het object in 4 jaar tijd 4 keer verkocht omdat de buurman een beroepszeiker is. En anders: locatie + klein woonoppervlak + 2 onder 1 kap.
Ipsilonka schreef:En het lijkt alsof de buurman over jouw grond naar de rijbak op zijn grond moet. Vind het vooral raar dat de makelaar in het bericht er niets over schrijft. Daar zullen toch meer mensen vraagtekens bij hebben neem ik aan
prompter schreef:Dan maar hopen dat ze die bak een beetje bijhouden (sproeien), anders zit je in jouw tuin continu stof te happen. De ingang naar de bak lijkt wel op "jouw" grond te zitten?
Winged schreef:Ik zou sowieso dat hele perceel eerst kadastraal goed laten uitmeten denk ik. Lijkt zo'n gevalletje 'woning opgedeeld in 2 binnen de familie'. En dat dan 1 deel wat anders heeft gevonden. Dit ook ivm de onduidelijke scheidingslijnen.
Ibbel schreef:Winged schreef:Ik zou sowieso dat hele perceel eerst kadastraal goed laten uitmeten denk ik. Lijkt zo'n gevalletje 'woning opgedeeld in 2 binnen de familie'. En dat dan 1 deel wat anders heeft gevonden. Dit ook ivm de onduidelijke scheidingslijnen.
Misschien kangaroe-woning geweest, ouders overleden, kind wil er wel blijven wonen maar kan broers en zussen niet uitkopen tenzij de helft van het huis wordt verkocht.