Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karin1985

Re: Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 10:09

Heb ook extra mat. Maar nu zo in het ochtend licht is het overduidelijk dat ik er nog een keer overheen zal moeten. Het is structuur dus op sommige plekken is het wat te dun. Misschien dat de isolerende verf ook maakt dat het iets minder pakt. Want het glasvezel muurtje is wel helemaal strak.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 10:15

Iemand van jullie die er voor gekozen heeft alle wanden van kleur te voorzien anders dan wit? Dus niet 1 accent wand, maar alle wanden?

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 10:34

Ben bezig ;)

Maat ik heb wel 2 tinten. En de buitenmuur laat ik wel wit.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 12:25

Ik wil ook 2 tinten. 1 muur early dew en de rest leem

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 15:24

Mijn ouders thuis hebben een soort L-vormige woonkamer (in de hoek van de L is de hal; het wordt daardoor een soort S) en daar is alles grijs; van heel licht grijs tot de lange wand van de L donkergrijs. Ik vind het prachtig.....

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 16:58

Ik denk dat we het maar gewoon gaan doen. In het ergste geval kost het tijd en geld omdat het opnieuw moet

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:04

Wij hebben alle wanden in de woonkamer donkergrijs :)

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:06

[***] schreef:
Weet niet of er een woonstore in de buurt zit? Die heeft vaak gave schilderijen.

Ik ben nog steeds verliefd op deze (gezien bij de woonstore): http://www.molenaarmeubelen.nl/catalogu ... toverzicht
Maar ik heb er serieus geen plek voor behalve boven het bed maar daar hadden we al een ander idee voor.....

Ooohhhhh en onze Shutters hangen eindelijk

[ [url=m/Xd5OV5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/OpbZ8S.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cbXdFo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier is een deel van het grijs te zien
Moet ik er wel bijzeggen dat wij niet heel veel wanden hebben in de woonkamer, veel raam en een grote keuken

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 19:08

[***] schreef:
Mooie keuken!

Wij hebben onze witte muren donkergrijs geverfd, erg spannend hihi! Maar we zijn erg blij met het resultaat!

[ [url=m/iBhxn3.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/pyxh3p.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Z8dGQy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Alle vlekken zijn bijgetrokken ;-)

Ah, hier de foto's van het verven :)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:39

Wauw. Heel gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:40

Ik heb een half witte muur , half grijs en half wit . Al zijn mijn plafonds ongeveer 2.5 a 3 meter dus kwart muur grijs komt nog boven de bank uit

Afbeelding

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-15 20:53

Wij hebben de woonkamer een zandkleur rondom.

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 20:13

Rebecca schreef:
Ik heb een half witte muur , half grijs en half wit . Al zijn mijn plafonds ongeveer 2.5 a 3 meter dus kwart muur grijs komt nog boven de bank uit

[ [url=m/DbCGrp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit zou ik persoonlijk niet zo snel doen *jeugdtrauma's aan Hostels die altijd zulke wandjes hebben* maar wat een schattige kat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-15 20:24

Stephanie_M schreef:
[naam] schreef:

Dit zou ik persoonlijk niet zo snel doen *jeugdtrauma's aan Hostels die altijd zulke wandjes hebben* maar wat een schattige kat!

:(:) spijt me dat je nu je trauma herleeft

Hihi is mijn kitten van nu 11 weken als ik me niet vergis :)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 09:42

Rebecca schreef:

Ligt het aan mij of is die lijn scheef aan het uiteinde bij de kast?

Daan_OJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 12:02

Ik kom ook weer even binnenvallen, lees af en toe wel mee maar omdat wij nog steeds in de bouw zitten zijn we nog niet echt toe aan het interieur.

Wat betreft donkere muren, wij hadden in onze vorige woning een muur antraciet geverfd, erg mooi maar toen we het later voor de verkoop in een zandkleur hadden geverfd zagen we pas echt hoeveel kleiner de ruimte wordt van een donkere muur.

Heeft iemand hier ervaring met de kleding/inbouwkasten van woonexpress (arkel serie)? Ik ben nog steeds aan het kijken voor onze inloopkast en nu kwam ik op deze site terecht. Het is volgens mij wat goedkoper dan de Pax serie van Ikea. Daarmee kwam ik met mijn samenstelling nog op ruim 3000 euro…. Wat mij nog niet helemaal duidelijk is bij de pax serie, is of je in een hoekmodel ook schuifdeuren kan doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 12:33

Tink89 schreef:
[naam] schreef:

Ligt het aan mij of is die lijn scheef aan het uiteinde bij de kast?

Neee hoor :')

Klopt :') , stoort me niet meer. Ik ben niet perfect,ik trok van stopcontact naar stopcontact alleen die liggen verschillend op hoogte ><

Daan_OJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 14:28

Haha die scheve lijn had ik al lang recht getrokken! Wij zijn juist heel precies, iets wat net niet goed is gaat gewoon opnieuw :+

Ik zoek nog iets voor mijn ramen in de badkamer. We hebben 2 grote ramen (2 meter breed), jullie nog ideeen? De badkamer wordt vrij strak qua stijl, even voor de beeldvorming wat foto's.
Dit is de tegelwand bij de douche en dezelfde tegel komt ook op de grond.
Afbeelding

We hebben een vrijstaande muur voor de waskommen en een halfhoog muurtje ter afscheiding van het toilet, deze worden bij met betoncire gestuukt.
Afbeelding

De rest van de badkamer wordt glad wit stukwerk, kranen en accessoires rvs.
Wat is mooi (en praktisch) als raambekleding, wat ook in een vochtige ruimte kan??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 14:30

Hihi de lijn past mij wel :) , ik ben wat meer van ach boeie. Zit er net rug tegenaan

Gaaf je badkamer! !

Daan_OJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 14:42

Haha ja is ook prima als je er zelf geen moeite mee hebt!

Gisteren tijdens het tegelen zag ik ineens dat er 2 tegels met hetzelfde patroon boven elkaar zaten, niet dat het patroon nou zo heel opvallend is maar mooi dat die tegel er uit is gegaan :') We zijn een beetje perfectionistisch wat klussen betreft, vandaar dat we ook al sinds mei bezig zijn denk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 14:44

:') lijkt me soms lastig hoor :=

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:05

Ik ben ook zo perfectionistisch en vind dat juist heerlijk. Klussen worden hier goed gedaan en we kunnen dan ook jaren vooruit. Half werk ga ik me aan storen en ik vind dat ik het - nu ik eindelijk mijn thuis voor de komende jaren gevonden heb - ook echt met liefde moet doen allemaal :) Word er ook echt blij van als ik dan heel tevreden naar een perfect geschilderde muur sta te kijken.

En bij de badkamer, is een roljaloezie geen optie? Strak, maar toch te regelen en 100% polyester, dus kan wel wat vocht hebben: https://www.kwantum.nl/gordijnen-raamde ... id=0475035

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:15

Wij zijn ook perfectionistisch maar ik vind het ook juist mooi dat iemand zegt dat de scheve lijn bij haar hoort. Dat perfecte loslaten is natuurlijk ook heerlijk :)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:30

Marley schreef:
Wij zijn ook perfectionistisch maar ik vind het ook juist mooi dat iemand zegt dat de scheve lijn bij haar hoort. Dat perfecte loslaten is natuurlijk ook heerlijk :)

Oh ja hoor :D Ik bedoelde ook niet dat dat beter is hoor. Meer omdat Rebecca zei dat het haar lastig lijkt, bedoelde ik uit te leggen dat ik het zelf niet lastig vind.

Daan_OJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:40

Bedankt voor de tip Tink89, zoiets is denk wel mooi ja!