Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Weet niet of er een woonstore in de buurt zit? Die heeft vaak gave schilderijen.
Ik ben nog steeds verliefd op deze (gezien bij de woonstore): http://www.molenaarmeubelen.nl/catalogu ... toverzicht
Maar ik heb er serieus geen plek voor behalve boven het bed maar daar hadden we al een ander idee voor.....
Ooohhhhh en onze Shutters hangen eindelijk
[ [url=m/Xd5OV5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OpbZ8S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cbXdFo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[***] schreef:Mooie keuken!
Wij hebben onze witte muren donkergrijs geverfd, erg spannend hihi! Maar we zijn erg blij met het resultaat!
[ [url=m/iBhxn3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pyxh3p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z8dGQy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle vlekken zijn bijgetrokken
Rebecca schreef:Ik heb een half witte muur , half grijs en half wit . Al zijn mijn plafonds ongeveer 2.5 a 3 meter dus kwart muur grijs komt nog boven de bank uit
[ [url=m/DbCGrp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stephanie_M schreef:[naam] schreef:Ik heb een half witte muur , half grijs en half wit . Al zijn mijn plafonds ongeveer 2.5 a 3 meter dus kwart muur grijs komt nog boven de bank uit
Dit zou ik persoonlijk niet zo snel doen *jeugdtrauma's aan Hostels die altijd zulke wandjes hebben* maar wat een schattige kat!
spijt me dat je nu je trauma herleeft
Tink89 schreef:[naam] schreef:Ik heb een half witte muur , half grijs en half wit . Al zijn mijn plafonds ongeveer 2.5 a 3 meter dus kwart muur grijs komt nog boven de bank uit
Ligt het aan mij of is die lijn scheef aan het uiteinde bij de kast?

, stoort me niet meer. Ik ben niet perfect,ik trok van stopcontact naar stopcontact alleen die liggen verschillend op hoogte >< 

, ik ben wat meer van ach boeie. Zit er net rug tegenaan
We zijn een beetje perfectionistisch wat klussen betreft, vandaar dat we ook al sinds mei bezig zijn denk
lijkt me soms lastig hoor
Word er ook echt blij van als ik dan heel tevreden naar een perfect geschilderde muur sta te kijken.
Marley schreef:Wij zijn ook perfectionistisch maar ik vind het ook juist mooi dat iemand zegt dat de scheve lijn bij haar hoort. Dat perfecte loslaten is natuurlijk ook heerlijk
Ik bedoelde ook niet dat dat beter is hoor. Meer omdat Rebecca zei dat het haar lastig lijkt, bedoelde ik uit te leggen dat ik het zelf niet lastig vind.