Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Weet niet of er een woonstore in de buurt zit? Die heeft vaak gave schilderijen.
Ik ben nog steeds verliefd op deze (gezien bij de woonstore): http://www.molenaarmeubelen.nl/catalogu ... toverzicht
Maar ik heb er serieus geen plek voor behalve boven het bed maar daar hadden we al een ander idee voor.....
Ooohhhhh en onze Shutters hangen eindelijk
[ [url=m/Xd5OV5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OpbZ8S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cbXdFo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[***] schreef:Mooie keuken!
Wij hebben onze witte muren donkergrijs geverfd, erg spannend hihi! Maar we zijn erg blij met het resultaat!
[ [url=m/iBhxn3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pyxh3p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z8dGQy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alle vlekken zijn bijgetrokken
Rebecca schreef:Ik heb een half witte muur , half grijs en half wit . Al zijn mijn plafonds ongeveer 2.5 a 3 meter dus kwart muur grijs komt nog boven de bank uit
[ [url=m/DbCGrp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stephanie_M schreef:[naam] schreef:Ik heb een half witte muur , half grijs en half wit . Al zijn mijn plafonds ongeveer 2.5 a 3 meter dus kwart muur grijs komt nog boven de bank uit
Dit zou ik persoonlijk niet zo snel doen *jeugdtrauma's aan Hostels die altijd zulke wandjes hebben* maar wat een schattige kat!
Tink89 schreef:[naam] schreef:Ik heb een half witte muur , half grijs en half wit . Al zijn mijn plafonds ongeveer 2.5 a 3 meter dus kwart muur grijs komt nog boven de bank uit
Ligt het aan mij of is die lijn scheef aan het uiteinde bij de kast?
Marley schreef:Wij zijn ook perfectionistisch maar ik vind het ook juist mooi dat iemand zegt dat de scheve lijn bij haar hoort. Dat perfecte loslaten is natuurlijk ook heerlijk