MarjanB schreef:Deze staat bij ons in de buurt te koop https://www.funda.nl/koop/sint-anthonis ... ndveld-13/
Ik vindt het ge je en ge jij in de tekst storend. Hoort niet vindt ik. Wel een mooi huis trouwens.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Deze staat bij ons in de buurt te koop https://www.funda.nl/koop/sint-anthonis ... ndveld-13/
miccamaaike schreef:Dus eigenlijk betaal je 215000 voor een vervallen bunker met een momumentenstatus op een stukje natuurgrond waar je dus niet permanent mag wonen. Alle aansluitingen mag je nog even gaan regelen... klinkt niet echt als een droomplek
DuoPenotti schreef:miccamaaike schreef:Dus eigenlijk betaal je 215000 voor een vervallen bunker met een momumentenstatus op een stukje natuurgrond waar je dus niet permanent mag wonen. Alle aansluitingen mag je nog even gaan regelen... klinkt niet echt als een droomplek
Zo las ik het ook.
Dacht ook meteen wat een bak geld voor een blok beton zonder enige vorm van voorzieningen en dat voor recreatie.
Ibbel schreef:Maar als jij als ouders een trauma hebt van 6 jaar lang 15 km vv door weer en wind over het Friese platteland naar school fietsen, sta je misschien in de rij om het jouw kinderen niet aan te hoeven doen
DuoPenotti schreef:miccamaaike schreef:Dus eigenlijk betaal je 215000 voor een vervallen bunker met een momumentenstatus op een stukje natuurgrond waar je dus niet permanent mag wonen. Alle aansluitingen mag je nog even gaan regelen... klinkt niet echt als een droomplek
Zo las ik het ook.
Dacht ook meteen wat een bak geld voor een blok beton zonder enige vorm van voorzieningen en dat voor recreatie.
Cayenne schreef:Ik vind het gewoon goedkoop voor zo'n huis met die ligging! Maar misschien zit er ergens een addertje?
Ik heb het geld overigens niet hoor
tjakka123 schreef:'Ik vind' hoort ook zonder t hihi.
Ik ben echt een beetje in shock door die oude nertsfokkerij, ik wist van het bestaan af maar geen beeld bij.
Wat een massale ophokkerij, blij dat dat verboden is nu!
Brainless schreef:Dit zijn lege hokken zonder verrijking.
Nu is de fokkerij (incl de oude hokken vanuit Nederland) verplaatst naar landen waar geen regulatie is en de nertsen worden gehouden zoals 25/30 jaar terug in Nederland.
Er gaan echt niet minder nertsen gehouden worden, want er is veel geld in te verdienen.