Voor de rest kan ik me heel goed vinden in de post van Berdien

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renskep schreef:Gefeliciteerd dames!
Ik vier jullie feestje mee!hier is ook na een hoop wachten eindelijk de hypotheek erdoor en is er een afspraak bij de notaris!
![]()
Berdien schreef:Je bent zelf akkoord gegaan met de prijs die je er nu voor betaalt. Dan moet je niet achteraf gaan mokken dat jullie al meer geven dan het waard is. Dat doe je zelf. Je hóeft het huis niet te kopen he? Je hebt als koper nou eenmaal niet alle rechten van de wereld.
Shiloh schreef:Ik snap het wel. Zij is akkoord gegaan met de prijs , maar zij zijn akkoord gegeaan met de passage datum. Ik kan me zo voorstellen dat de hypotheek straks minder is dan de huur nu. Dat leverd dus kosten op. Je zult daar dan toch ergens een middenweg in moeten vinden.
Maar de vraag info je het daar op stuk koet laten lopen. Misschien staan zij ook wel met de rug tegen de muur.
Liezel1 schreef:4,5 maand wachten op een koophuis is toch niet zo extreem?
Ik tekende het voorlopige koopcontract op 18 maart en kreeg de sleutel 1 augustus.
Swah schreef:Dank voor het luisterend oor allemaal (nou ja oog).Heeft zoveel impact hè dat hele huizengedoe. Is geen broodje wat je even koop.t