Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Hebben jullie misschien een idee waar je betaalbare velux raamverduistering kunt halen? Hoeft niet van dat merk te zijn. Via velux vind ik ze echt heel prijzig en het is voor twee kamers die we nu bijna niet gebruiken.
mirriejj schreef:moonsparkle schreef:Hebben jullie misschien een idee waar je betaalbare velux raamverduistering kunt halen? Hoeft niet van dat merk te zijn. Via velux vind ik ze echt heel prijzig en het is voor twee kamers die we nu bijna niet gebruiken.
Ik heb ze van praxis eigen merk gedaan, met 20% korting goed te doen. Staat bij op welke type raam van velux ze passen.
Thesserd schreef:Krijtverf vlekt wel ja? Hmm en gewone matte verf niet? Lastig lastig. Maar eens vragen bij de verfafdeling dan.
Tymbalia schreef:Thesserd schreef:Krijtverf vlekt wel ja? Hmm en gewone matte verf niet? Lastig lastig. Maar eens vragen bij de verfafdeling dan.
Ik gebruik histor matte verf in een wittint voor mijn meubels, het ziet er een beetje uit als krijtverf maar het is net zo glad als zijdeglans en is daardoor makkelijk schoon te houden