Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Steenbok12 schreef:Voor mij een reden om echt minder buiten de deur te doen. Overwoog een ijsje te halen met het gezin. I.p.v. dat een lekkere bak gemengd ijs gehaald en als toetje gegeten het weekend. Dat soort dingen. Gewoon Appelsap en broodjes mee als we ergens heen gaan zoals onze jaarkaart van de dierentuin.
Prijzen zijn belachelijk. Vrijdag ga ik een borrel drinken in de stad en wat eten bestellen en lekker dansen. Ben moeder en echt behoefte om weer eens de deur uit te gaan maar afgelopen zaterdag lekker een wijntje mee genomen naar vriendin en dat is ook prima en bespaart zoveel geld..
Houden jullie pepper in de gaten? Kruidvat heeft make up voor 0.50 die eruit gaat. Dus cadeau tasjes voor m'n nichtjes gemaakt voor kerst en verjaardagen met wat leuke nagellakjes enzo. Er komen vaak goede aanbiedingen of reminders naar voren. Ook via amazon laatst van SES allemaal knutsel dingen voor max 3 euro. Dus ook daar van alles voor gescoord. Komt altijd van pas. Nu onverwacht kinder verjaardag of voor de sinterklaas. Hoef ik maar even te kijken wat er nog ligt.
Eleadoras schreef:Ehh, misschien een domme vraag.. maar hoe weten jullie dat er een hoge luchtvochtigheid in jullie huis is?
JudithO schreef:Eleadoras schreef:Ehh, misschien een domme vraag.. maar hoe weten jullie dat er een hoge luchtvochtigheid in jullie huis is?
-'s Ochtends na het slapen veel condens op het slaapkamerrraam
-'s Ochtends je kleren aantrekken die klam aanvoelen
-Was die niet wil drogen
-Een plasje water op de grond wat de dag erna nog hetzelfde formaat heeft
-Schimmel op plekken waar je het niet wilt zien
En dit alles ondanks bijna full time luchten.
purny schreef:Steenbok12 schreef:Voor mij een reden om echt minder buiten de deur te doen. Overwoog een ijsje te halen met het gezin. I.p.v. dat een lekkere bak gemengd ijs gehaald en als toetje gegeten het weekend. Dat soort dingen. Gewoon Appelsap en broodjes mee als we ergens heen gaan zoals onze jaarkaart van de dierentuin.
Prijzen zijn belachelijk. Vrijdag ga ik een borrel drinken in de stad en wat eten bestellen en lekker dansen. Ben moeder en echt behoefte om weer eens de deur uit te gaan maar afgelopen zaterdag lekker een wijntje mee genomen naar vriendin en dat is ook prima en bespaart zoveel geld..
Houden jullie pepper in de gaten? Kruidvat heeft make up voor 0.50 die eruit gaat. Dus cadeau tasjes voor m'n nichtjes gemaakt voor kerst en verjaardagen met wat leuke nagellakjes enzo. Er komen vaak goede aanbiedingen of reminders naar voren. Ook via amazon laatst van SES allemaal knutsel dingen voor max 3 euro. Dus ook daar van alles voor gescoord. Komt altijd van pas. Nu onverwacht kinder verjaardag of voor de sinterklaas. Hoef ik maar even te kijken wat er nog ligt.
Dit was op het vliegveld he... dan weet je dat daar de prijzen hoog liggen.
Citaat:Heb wel in de doneeractie nu de update geplaatst
JudithO schreef:Eleadoras schreef:Ehh, misschien een domme vraag.. maar hoe weten jullie dat er een hoge luchtvochtigheid in jullie huis is?
-'s Ochtends na het slapen veel condens op het slaapkamerrraam
-'s Ochtends je kleren aantrekken die klam aanvoelen
-Was die niet wil drogen
-Een plasje water op de grond wat de dag erna nog hetzelfde formaat heeft
-Schimmel op plekken waar je het niet wilt zien
En dit alles ondanks bijna full time luchten.
Citaat:Aan de andere kant heb je dan ook je eigen spaarpot weer snel aangevuld bij minder vaste lasten en geen aflossing hoeven betalen.