Op deze stoelen komen ze te liggen

Ze komen aan deze tafel:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
culaccino schreef:Ha! Soms loop je ergens opeens tegenaan, hè. Mooi, die tafel ook! Met zo'n balk waar je zo lekker je voeten op kan zetten
noviceh schreef:Wauw, die tafel
tjiftjaf schreef:Komt de teaktafel buiten te staan San87?
Zitten er in het blad kieren zodat het water weg kan en de tafelblad kan werken?
Anders ben ik bang dat het krom gaat trekken of scheuren.
_San87_ schreef:tjiftjaf schreef:Komt de teaktafel buiten te staan San87?
Zitten er in het blad kieren zodat het water weg kan en de tafelblad kan werken?
Anders ben ik bang dat het krom gaat trekken of scheuren.
Daar hoef je niet bang voor te zijn. Het blad bestaat uit vijf dikke planken met tussen iedere plank ca 0,5 cm ruimte. Het is een buitentafel
.
_San87_ schreef:[ [url=m/s27Mm6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op deze stoelen komen ze te liggen. Echt de vondst van de eeuw, spotgoedkoop, hele goede staat, teakhout. Alleen lelijk gelakt. Dat heb ik eraf geschuurd en nu zijn ze blauw
. Nog twee stoelen die geverfd moeten worden en dan is de set klaar.
Ze komen aan deze tafel:
[ [url=m/ZRGNBh.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Vraagje. Ik ben op zoek naar zitkussens. Nu vind ik niks wat ik en mooi vind en wat niet meteen 60 euro per kussen kost.
Nu zit ik te denken om, in plaats van zitkussens, sierkussens te pakken om op te zitten. Heeft iemand daar ervaring mee? Goed idee, ja nee?
DubbelDun schreef:Wilgentakken hebben we hier ook, maar die liggen al even dus die zullen niet meer zo buigzaam zijn, in het najaar zal ik weer eens wat kornoelje knippen. Die kleuren leuk met iets kerstsachtigs