Leuk om hier mee te lezen en ideeën op te doen.
Ik heb sinds een week de sleutel van m'n huis. Het slopen is al aardig klaar, nu weer opbouwen

.
M'n nieuwe keuken moet ik nog uitzoeken, wat ik toch lastiger vind dan vooraf gedacht!
Ik had eerst al wat ideeën, maar omdat de maten net anders zijn dan op de plattegrond stond past dit net niet.
Dit is nu. De bovenkastjes waren allemaal net zo breed als het kastje er onder. De afzuiger zat ook in een kastje, de buis doorgetrokken naar wat nu met een rood iets is afgedekt.
[ [url=m/YVak1Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aanrechtblad is 97cm hoog, heel fijn! En 60cm diep.
Hoe zouden jullie het indelen? Eerst wilde ik graag een diep (70/75cm) aanrechtblad voor meer werkruimte, de muur is maar 65 diep. Nu twijfel ik omdat het dan uitsteekt rechts in de hoek.
Ook heb ik zitten kijken naar een hoge apothekerskast tussen de deur en het hoekje. 30cm breed, 50 diep voor meer bergruimte.
Alleen als ik daar voor kies, kan een diep aanrechtblad niet meer (of maximaal 65cm)
Dit even snel online in elkaar gezet.
De apothekerskast is hier 10cm te diep, kreeg ik niet goed. De afzuiger in een kastje vind ik misschien toch mooier en eventueel kastjes tot het plafon.
[ [url=m/t0F5ha.jpg]Afbeelding[/url] ]
De afmetingen zijn hier van links naar rechts.
Boven: 60, 100, 100, 60, 20 + 4cm.
Beneden: 60, 60, 50, 90, 60, 20 + 4cm.