Aandelen en ETF's ben ik ondertussen wel mee vertrouwd maar crypto wil op de eoa manier niet zo in mijn hoofd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Heeft iemand hier toevallig ervaring met de app Bots? Of kopen jullie echt alleen maar losse coins?
Aandelen en ETF's ben ik ondertussen wel mee vertrouwd maar crypto wil op de eoa manier niet zo in mijn hoofdIk zoek dus eigenlijk een soort crypto etf als zoiets bestaat
c_alsemgeest schreef:Needje schreef:Je kan toch altijd een deel cashen? Laat je een deel staan en een deel cash je uit. Mocht het verder stijgen heb je er iii nog instaan en zakt ie terug heb je iii wat winst en kan je evt later weer instappen.
Ja inderdaad, pak je inleg met een klein stukje winst en speel door met de rest.
J0anieke schreef:Ik heb t meeste op xrp gezet op dit moment. Vertrouw Holo op dit moment even niet. Had liever gezien dat die de afgelopen dagen een iets opwaartse trend maakte, maar hij blijft naar beneden gaan.
Yavanna schreef:J0anieke schreef:Ik heb t meeste op xrp gezet op dit moment. Vertrouw Holo op dit moment even niet. Had liever gezien dat die de afgelopen dagen een iets opwaartse trend maakte, maar hij blijft naar beneden gaan.
Dat hadden wij ook, onze inleg uit hot hadden we net in de piek lekker kunnen pikken en nu onze inzet op XRP gezet... Maar die heeft echt een megadip
Yonker schreef:Ik kom hier ff een stipje plaatsen, sinds een week nu voor de grap klein beetje in crypto zitten (echt maar 80 euro)
Maar ik vind het allemaal nog wel spannend en vind het lastig waar op in te lezen omdat er zoveeeeeeeel info in en het vaak ook best wel elkaar tegenspreekt.
Yonker schreef:Ja zover ben ik idd ook wel![]()
Het is altijd gewoon gokken, voor mij idee koop je ook gewoon beetje gebakken lucht
Linnie050 schreef:Ik lees nog steeds mee hier.
Nog niks ingezet![]()
Kelly je zegt inlezen.
Het zegt mij gewoon allemaal niks.
Waar moet een leek zich dan gaan inlezen?
Ik snap nog steeds niet waar begin je?
Hou je bepaalde sites in de gaten?
Julie letten hier op rode en groene cijfers.
Op mijn werk hebben ze het over een aparte rekening openen hier lees ik over een wallet.
Ga er vanuit dat dit hetzelfde is.
Maar echt verder kom ik nog niet.