Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Abercrombie schreef:Doen jullie ook rekening houden met brandstof kosten om te bepalen waar je het goedkoopst uit bent
lor1_1984 schreef:Abercrombie schreef:Doen jullie ook rekening houden met brandstof kosten om te bepalen waar je het goedkoopst uit bent
Ik heb geen auto en woon op struikelafstand van 3 supermarkten en in een straal van 10 minuten heb ik (inc de 3 eerder genoemde) minimaal 10 supermarkten zitten.
Als ik veel boodschappen haal neem ik de hondenfietskar mee, daar passen genoeg boodschappen in voor een 3 weken gok ik zo.
welmoed__ schreef:Ineke, wat heb je dan voor die 23 euro gehaald en voor hoeveel personen. Ben ik wel benieuwd naar.
C_arola schreef:Ineke2 schreef:Mooi... ik gebruik dat niet voor de was overigens maar het is perfect om een klein dopje bij het water te doen waar ik dan de vloer mee dweil. Zo geen strepen en een heerlijk ruikend huis
Bedankt voor de tip, gewoon lauw water?
Ineke2 schreef:welmoed__ schreef:Ineke, wat heb je dan voor die 23 euro gehaald en voor hoeveel personen. Ben ik wel benieuwd naar.
Ik ben in mijn eentje
Broccoli
Peen en uien
Aardappelen
Stroopwafels
Chocozoenen
Halfje brood
Beleg op brood
Tandpasta
Bananen en manderijnen
Komkommer, tomaten en ijsbergsla
Een pak melk en yoghurt
2 pakken knormix maaltijden
Kipfilet
Gehakt
Ik ben jarig deze maand vandaar de stroopwafels en de chocozoenen. Die waren in de aanbieding en zijn een mooie traktatie op mijn werk.