Samsung Galaxy S7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bagheera_206

Re: Samsung Galaxy S7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 08:56

Invisible Shield is wel superfijn. Heb er ook nog eentje op een oude iPod zitten.

Op mijn S7 heb ik alleen maar bumper aan zij- en achterkant en geen screenprotector. Tot op heden valt het krassen mee. Op mijn S4 en S5 had ik ook geen screenprotector. Ja, na 2 jaar intensief gebruik zie je er wel wat op, maar eigenlijk valt het allemaal best mee.

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 08:58

Oh,ik had al een gewone screen protector besteld bij smartphonehoesjes.nl die komt als het goed is vandaag dus dan doe ik die er op.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 09:21

Ik heb ook geen screen protector.
Kreeg ze er niet mooi opgeplakt zonder belletjes. Dus nu niks.
Heb een bookcase. Dus opzich is het scherm wel beschermd. Ook totaal geen krassen.

Vind het zelfs fijner. Een vriend heeft wel een screen protector. Super irritant met het randje. Scherm reageert toch wat minder goed vind ik ook.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:08

Hebben jullie dat ook?
Datje een ander kleur lichtke krijgt bij een melding?

Heb bv bij wa een witte ingesteld. Krijg echter een paars lampje bij een nieuwe melding.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:09

Hmm nee dat heb ik nog niet.

Ik ben eens benieuwd, op sommige sites kan je lezen dat de UK deze maand de Nougat krijgt :) ik hoop dat wij ook snel mogen volgen :D

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 16:23

Beta van Nougat is inderdaad ten einde. Planning is deze maand de uitrol, maar helaas staan Nederland en Belgie vaak in het midden van de uitrollanden... :=

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 16:34

En ik heb gelezen dat wij meteen de 7.1.1 versie krijgen.

juudii5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:40

Stamper schreef:
Hebben jullie dat ook?

Heb bv bij wa een witte ingesteld. Krijg echter een paars lampje bij een nieuwe melding.

Heb ik ook, de kleuren kloppen niet helemaal.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 23:53

Bij Whatsapp heb ik dat ook. Die kleur LED van S5 was beter. Maar dan maar de kleuren de wel goed weergegeven worden zoals groen, blauw, rood en paars.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 23:53

Stamper schreef:
Hebben jullie dat ook?

Dit heb ik inderdaad ook. Maar als ik dan voor iemand bijv geel instel, dan doet hij het wel. Hebben jullie trouwens ook dat hij geen geluid geeft maar alleen trilt (bij whatsapp) als je hem op geluid hebben staan? Ik heb alle mogelijk instellingen gehad, maar hij trilt nog steeds :+

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 00:01

Ik heb juist het tegenovergestelde met messenger :=
Sinds vandaag ben ik eigenaar van de s7 en ik wil het geluid juist uit bij messenger :roll:
de telefoon wil dat echter niet :=

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 10:15

Messenger is gewoon een echte poedersuiker applicatie.. Wat een stomme rommel dat facebook ons daar met opgedrongen heeft >_<

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 10:21

Wij willen terug naar MSN en Hyves! #jeugdsentiment

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 10:22

Bagheera_206 schreef:
Wij willen terug naar MSN en Hyves! #jeugdsentiment

_/-\o_

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 10:28

The_Cat schreef:
Messenger is gewoon een echte poedersuiker applicatie.. Wat een stomme rommel dat facebook ons daar met opgedrongen heeft >_<

Ik had toevallig die app verwijderd en nu kan ik gewoon via de Facebookapp weer op messenger zonder die rottige app :+

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 10:38

Mij stuurt hij terug naar de appstore

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 09:12

Ik heb een poos geleden mijn ervaring gedeeld en wil nog even een update plaatsen.

Eind juli bestelde ik dus de Galaxy S7 maar deze werkte niet goed dus heb ik meteen terug gestuurd.
3 weken moeten wachten en toen eimoelijk bericht dat ie op de terugweg naar mij toe was...

Alsmaar gewacht maar het toestel is nooit aangekomen.

DHL is mn pakket "kwijt geraakt"..

Inprincipe zou de verzender gewoon verzekerd moeten zijn en zounhet opsturen van een vervangend product ook niet zo veel tijd in beslag morten nemen. Maar het pakketje is tot op heden nog niet aangekomen.
Uiteraard heb ik heel wat stappen gezet in de tussen tijd. Mijn beklag bij Tele2 gedaan en verzocht of zij mij verder konden helpen maar dit hebben zij steeds geweigerd te doen. Rechtbijstandsverzekering ingeschakeld maar zowel het reparatie bedrijf als Tele2 gaven geen gehoor.

Uiteindelijk de stap naar de geschillencommissie gezet. Laat het dan maar voor komen. Ik word behoorlijk afgezet en slecht behandeld door beide bedrijven en ben helemaal klaar met Tele2 dus ik wil mijn contract laten ontbinden.

Nu heeft Tele2 nog maals uitstel aangevraagd bij de geschillencommissie. Dat snap je toch ook niet?? Wat is er in hemelsnaam zo moeilijk om je klanten te gemoed te komen als er intern fouten gemaakt worden?

Wat mij nog het meeste steekt is dat ze zich zo klantvriendelijk voor doen. "We doen er alles aan om je een tevreden klant te laten blijven"..
Maar dat is dus gewoon bullshit.
We zijn nu een half jaar verder nadat ik mijn abonnement verlengde met het nieuwe toestel S7.. welke ik dus niet heb gebruikt. Ik heb kosten gemaakt voor een alternatief toestel zodat ik wel kon blijven bellen en internet ten al die tijd.. Maar tis toch schandalig dat ze gewoon maar niet leveren....?
Hopelijk komt de zitting er spoedig aan en ben ik van dat kl*te bedrijf af. Het heeft me heel wat zorgen, woede en stress bezorgt dus nu ga ik dit tot de rechtbank gewoon uitzitten ook...

Wordt vervolgt.

Ps. Ik ga na de uitspraak dus opzoek naar een vervanger voor mijn s5.... Maar of dat dan alsnog de S7 wordt betwijfel ik.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 09:31

Wat een gedoe zeg... Helpt het dan om abonnement om te laten zetten naar sim only en telefoon los te kopen bij een betrouwbare winkel? Scheelt je ook weer een registratie van een lening. :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 09:38

Jeetje wat erg Aartje!
Ik heb jaren terug problemen met Tele2 gehad, abonnement van mijn dochter waar we niet vanaf kwamen, en heb gezegd dat hier never Tele2 in huis komt! Wat een log en vreselijk bedrijf is dat zeg!
Ik had destijds mazzel dat ik iemand aan de telefoon kreeg die mij doorverbond met de financiële afdeling en bewijs kreeg dat wij goed zaten maar zeker twee jaar daarna nog iedere keer een deurwaarder aan de deur.
Ik hoop voor jou dat het snel opgelost wordt want ook al weet je dat je gelijk hebt is het toch erg vervelend.
Ik zou gewoon voor de Samsung gaan hoor maar dan via Vodafone want ik heb nu T mobile maar die klantenservice is een groot drama! Verder heb ik wel goede verbinding hoor.
Succes Aartje!

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 10:07

Dank je... Je het is gewoon echt iets waar je haren van overeind gaan staan. Constant van het kastje naar de muur gestuurd worden. En alle medewerkers die je spreekt, ja ach, die kunnen er ook niks aan doen.. ze beloven me allemaal hun best te doen, maar de komt gewoon helemaal niks van terecht. Je hoopt dan dat dreigen met de geschillencommissie wel voldoende zou zijn, maar gewoon niks he? En ze gaan ook gewoon nioet in op de brieven van mijn rechtsbijstand. Maar goed. Ik sta vol in mijn gelijk, dus ze zijn heel dom bezig dat ze het serieus zo ver laten komen. Het heeft mij heel wat stress, en extra kosten opgeleverd en die ga ik dus wel mooi op Tele2 verhalen..

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 13:22

Zo wat een verhaal!!
Ik had nooit gedacht dat het zo ver zou kunnen gaan om een telefoon bij een bekend bedrijf. Ze hadden gewoon een nieuwe moeten sturen gezien zij verantwoordelijk zijn tot het pakketje geleverd is toch?

Of je daarom de keus laat om niet opnieuw een S7 te nemen zou zonde zijn, het is een superfijn toestel!

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 15:03

branka16 schreef:
Zo wat een verhaal!!
Ik had nooit gedacht dat het zo ver zou kunnen gaan om een telefoon bij een bekend bedrijf. Ze hadden gewoon een nieuwe moeten sturen gezien zij verantwoordelijk zijn tot het pakketje geleverd is toch?

Of je daarom de keus laat om niet opnieuw een S7 te nemen zou zonde zijn, het is een superfijn toestel!

Ik heb dus de S7 terug gestuurd omdat ik mij er bijna aan verband heb. Dat was nog vóór het hele gebeuren van de Note 7 in het nieuws kwam. Dus het was puur mijn eigen bevinding en ik vertrouwde het betreffende toestel gewoon niet. Daarbij was de batterij al binnen 1 dag leeg terwijl ik m nauwelijks gebruikt had. Dus het klopte voor mn gevoel gewoon niet.
Op het moment van bestellen wat het ook de aller nieuwste telefoon op de markt... inmiddels is het toestel al wat langer op de markt en ook al in waarde gezakt. Dat is voor mij reden om toch even verder te kijken naar een ander alternatief.. Maar ik twijfel nog steeds wel. Want Samsung heeft mij als enige in deze kwestie wel goed geholpen en te woord gestaan. Zij hebben ook netjes de VR bril naar mij toegestuurd die bij deze actie hoorde... Maarja.. jammer dat ik die niet heb kunnen gebruiken..

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 16:11

Oh jah dan snap ik het, ik zou dan ook wachten op een nieuwer toestel ja.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:06

De S8 wordt ergens half april gelanceerd toch? :=

Aartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 17:39

Bagheera_206 schreef:
De S8 wordt ergens half april gelanceerd toch? :=

Ja ik wil het dus wel graag bij Samsung houden... erg blij mee en werkt gewoon fijn. Maar hopelijk dan wel een goeie deal bij een andere provider.

Daar iemand nog een tip voor?